"Haha we zijn de eerste" zegt Sem C. "Ohh daar komt Sem vd al aan gelopen" zeg je en wijst naar hem. Jullie lopen naar hem toe en geven hem een box. "Eyy hoe gaat ie?" Vraagt Sem vd "goed hoorr" zeg je en hij kijkt blij naar je. Dan krijgt Mel een melding. "Joo onze video staat online" zegt ie. "Welke video?" Vraagt Sem vd nieuwschierig. "We hebben een filmpje opgenomen waarin we vertellen dat we een stel zijn." "Ohh, leuk.." zegt Sem vd en hij kijkt naar de grond, j/g (je gedachten) 'waarom kijkt hij telkens zo..' Dan komen Tim, Khalid en n/v aan lopen. "Ewaa boyss en j/n, ik heb jullie filmpje net gezien! Echt leuk gedaan!" Zegt Tim. Khalid grijnst. Melle en jij lachen😂.
Jullie praten nog wat en later gaan jullie naar een restaurant.
*in het restaurant*
Sem C: "eyy j/n zaterdag hebben we een draaidag, heb je zin om ook een paar video's mee op te nemen?"
Jij: "Jaa lijkt me echt super leukk, ik ben bwt zondag jarig haha"
Melle: "dat meen je niet?! Hoezo heb je dat niet verteld😳😂"
Jij: "haha ik wilde niet dat het zo'n heel groot ding zou worden en heb er elf ook niet echt aan gedacht"
Melle: "ohh"
Khalid: "we zullen het klein houden😉"
Jij: "serieus he jongenss😬"
Tim: "ja jaa😏"
J/g 'o goshh'
Dan wordt het eten gebracht en jullie beginnen te eten. Nadat jullie gegeten hebben gaan jullie nog de stad in. Jullie lopen maar wat en komen dan op De Dam aan.
Tim: ''eyy StukTV komt hier optreden!
Sem vd: ''serieus?!
Sem C: "Eyy laten we daar naar toe gaan"
"Jaa is goedd" zeg je en jullie lopen er naar toe. Het is pas 22:37 dus er staan nog niet zoveel mensen, alleen wat van die hele erge fans. Jullie gaan een beetje op de 3e rij staan (er staan zo'n 3 rijen mensen voor jullie). Eerst komt er nog een voor programma die jullie eigenlijk niet kennen maar jullie gaan helemaal los. "Over een kwartier komt stuk, ik ga nog ff drinken halen wie wil wat" Vraagt Melle en iedereen zegt wat ie wil. Het hele plein staat al vol met fans. Dan komt er opeens een jongen op je afgestapt, hij kijkt je raar aan. Dan gaat hij achter je staan en knijpt in je kont. Je kijkt hem onzeker aan. Hij grijnst en pakt je vast bij je billen.
JE LEEST
Spaze ~ in love with...
Fiksi PenggemarJe leert een super leuke jongen en zijn vrienden kennen, je vind hem leuk.. ondertussen wordt een andere jongen ook op jou.. hoe loopt dit af..