JOU POV
Jullie rijden met de auto naar het station, je hebt je nieuwe jurkje aangedaan (swipe). Dan komen jullie aan bij het station, je ziet Melle al staan dus springt uit de auto en rent naar hem toe. Je geeft hem een knuffel. "Ik heb je gemist" zegt Melle zacht. "Ik jou ook" zeg je terug. Dan lopen jullie naar de auto, je vader stapt uit en schud Melle de hand, "v/n (vaders naam)" zegt je vader. "Melle" zegt Melle en dan loopt hij naar je moeder, ze geeft Melle een knuffel en je ziet dat Melle een beetje ongemakkelijk wordt. Je moet lachen. Dan gaan jullie met z'n alle in de auto zitten, jij en Melle gaan samen achterin. Het is een beetje ongemakkelijk in de auto, je moeder zegt dan: "Melle, vertel eens iets over jezelf". je kijkt je moeder een beetje raar aan en kijkt dan naar Melle, hij wordt een beetje rod en begint dan te vertellen. "Ik heet Melle Schram, ik woon in Purmerend en woon daar samen met mijn ouders, broer en hond, ik doe havo". Dan komen jullie aan bij het restaurant en gaan zitten. Na een tijdje praten komen je vader en Melle er achter dat ze allebei tennis spelen. "Laten we anders eens afspreken om samen een wedstrijdje te doen" zegt je vader. Je rolt met je ogen. "Uhh ja is goed" Melle bloost een beetje. Dan komt het eten en gaan jullie eten. Na het eten gaan jij en Melle nog even de stad in en je ouders gaan samen naar de bios. In de stad aan gekomen gaan jullie naar een feestje. Er komt een groep van een aantal jongens en 2 meisjes op jullie afgestapt.
Meisje kijkt naar Melle: "hoiii"
Melle kijkt naar je en zegt: "Uhh hoi"
Jongen kijkt naar jou: "hebben jullie zin om wat met ons te drinken?"
Melle: "ja, WIJ hebben wel zin om wat te drinken"
Jongen: "okee, kom mee!" Hij pakt je hand en trekt je mee.Melle's POV
Gedachten: wtf hij moet echt van haar afblijven! Mongool..
JE LEEST
Spaze ~ in love with...
FanfictionJe leert een super leuke jongen en zijn vrienden kennen, je vind hem leuk.. ondertussen wordt een andere jongen ook op jou.. hoe loopt dit af..