Part 9 "de nacht"

170 3 0
                                    

De film is al even bezig, je kijkt naar Melle en op dat moment kijkt hij ook naar jou en jullie beginnen allebei te blozen, dan je gaat weer tegen hem aan liggen en hij legt zijn arm om je heen. Als de film is afgelopen wandelen jullie nog even hand in hand door de stad. Dan zijn jullie op een wat hoger plekje uit gekomen met uitzicht over de stad. Jullie kijken elkaar diep in de ogen aan en Melle pakt je bij je middel en trekt je hem toe.. "j/n..?" Begint Melle, "wil je mijn vriendin zijn..?" Vraagt hij. Je begint te glunderen, "ja tuurlijk" dan komen jullie steeds dichterbij en zoenen... "Als je wil kan je vannacht bij mij slapen, mijn ouders zijn zoiezo niet thuis, die zijn naar een of ander groot feest" vraagt Melle opeens. "Ja ik vind het goed, ik app wel ff m'n moeder". " Oke is goed". Het mag" zeg je, en Melle belt een taxi om jullie naar Melle te brengen. Als jullie bij Melle's huis zijn aangekomen doet Melle de deur open en jullie lopen naar binnen. Mel pakt nog een zak chips en wat fanta, dan lopen jullie naar boven. Als je in Melle's kamer bent en je een beetje rond kijkt vallen je ogen meteen op het 2 persoons bed. Je kijkt Melle aan en jullie beginnen te lachen. Dan gaan jullie je alvast klaarmaken. "Melle..", "ja wat is er?" zegt Melle, "uhmm nou ik heb geen slaap spullen bij" zeg je en hij moet lachen. Ik pak wel een groot shirt en hij loopt maar zijn kast. Na een beetje zoeken vind hij er een, "m'n grootste shirt zit nog in de was van zondag, dit is de een naar grootste die ik heb. Pas hem maar". Melle draait zich om en jij doet je gewone kleding uit en doet het shirt aan. "Kijk maar" zeg je tegen Melle. Hij draait zich om en kijkt naar je, hij begint een beetje te lachen, dan bekijk je jezelf in een spiegel en moet je zelf ook lachen, je ziet dat het eigenlijk een beetje te kort is en je je onderbroek kunt zien. "Vind je het erg als ik dit gewoon zo aan houd?" vraag je, "nee, als jij je er fijn bij voelt vind ik het goed". "Oke dan doe ik jou shirt gewoon aan" "oke, is goed" zegt Melle. "Is het goed als ik alleen een korte trainingsbroek aan doe? "Ja is goed" dan gaan jullie in bed liggen, Melle zet de tv aan en opent Netflix "welke film wil je kijken?" vraagt Melle, "uhm maakt mij niet echt uit, anders beginnen we met een serie, die kunnen we dan iedere keer een paar afleveringen kijken". "Ja dat is wel leuk, Teen Wolf, Riverdale en The 100 lijken me wel leuk" zegt Melle. "Ja, zullen we dan beginnen met Teen Wolf?" "Is goedd" Melle zet de eerste aflevering van Teen Wolf aan en je gaat tegen hem aan liggen. Op de helft van de 2e aflevering viel je van moeheid in slaap op Melle's schouder (swipe). Hij kijkt nog even naar je zet de serie af en valt daarna ook inslaap.

 Hij kijkt nog even naar je zet de serie af en valt daarna ook inslaap

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Spaze ~ in love with...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu