Part 6 "de verassing

201 2 0
                                    

Ondertussen lopen de jongens weer terug naar de studio.
Sem C: "en hoe is het gegaan?"
Melle: "bij mij volgens mij wel goed, ik ga dinsdag met haar naar de bios". (Sem vd wordt een beetje rood en staart naar een muur)
Sem C: "weet je al wat jullie gaan doen?"
Melle: "nee, heeft iemand ideeën?"
Khalid: "ga met haar naar de film, een voetbal wedstrijd, shoppen of naar het bos ofzoo."
Sem C: "jaa, ga met haar naar een voetbal wedstrijd! Miss is ze wel voor de zelfde ploeg!
Melle: "ja dat is wel een goed idee, dan haal ik haar s'0chtends op en dan gaan we naar een voetbal wedstrijd, uiteten en dan naar de film."
Sem C: "jaa, doe datt!"
Melle: "oke, maar eyy Tim hoe ging t bij jou?"
Tim: "ja bij mij ook wel, ik en verder
nog niks gevraagd maar ze is wel in slaap gevallen op mijn schouder".
Khalid: "app haar anders of ze iets leuks wil doen"
Tim: "ja, dat zal ik wel doen"

In de trein kan je eigenlijk aan niets anders denken dan Melle.. hij is zoo leukk! En nu ga je dinsdag gewoon met iets leuks met en doen

Als je thuis bent krijg je een appje van een onbekend nummer

Als je thuis bent krijg je een appje van een onbekend nummer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij is echt lief denk je. En je stuurt een screen naar je vriendin

 En je stuurt een screen naar je vriendin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Je moet lachen. Onder tussen loop je naast beneden om tegen je moeder te vertellen dat je morgen de hele dag met Melle bent. "Mam" begin je "ik word morgen om half 1 opgehaald door Melle", "oke, wat gaan jullie doen?" Vraagt je moeder nieuwsgierig. "Dat weet ik nog niet, het is een verrassing". "Oke leuk, maar geen gekke dingen doen!" Zegt je moeder. " ja ja". Verder is er in de avond niet veel meer gebeurd. 

Spaze ~ in love with...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu