Part 7 "de dag"

163 4 0
                                    


*Maandag*
Je bent alvast kleding aan het uitzoeken voor morgen, omg wat moet ik aan... denk je. Je belt je vriendin om te vragen wat je moet doen, een uur later heb je een super mooie outfit uitgezocht

 Later ga je nog wat netflixen en je gaat rond 00:00 proberen te slapen slapen, maar dat lukt niet echt want je moet de hele tijd aan Melle denken en de verrassing

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

. Later ga je nog wat netflixen en je gaat rond 00:00 proberen te slapen slapen, maar dat lukt niet echt want je moet de hele tijd aan Melle denken en de verrassing.. Rond 00:45 val je dan eindelijk inslaap.

*volgende ochtend*
Je moeder komt je kamer in
Mam: "j/n? Hallo wakker worden!"
Jij: "wat? Hoelaat is het?"
Mam: "11:45, je hebt nog maar driekwartier."
Jij: "watf?! Shit!"

Je springt uit je bed en gaat snel douchen, dan doe je je mooie outfit aan en eet snel een boterham, dan ren je naar boven föhnt je haar, poetst je tanden, doet wat mascara op en doet wat sieraden aan. Dan hoor je de deur bel, "ik laat hem wel ff binnen" en doet de deur open. Je pakt je tas terwijl je moeder Melle binnen laat: "kom binnen", Melle stelt zich voor en vraagt "waar is j/n?", "ze is nog wat aan het pakken" zegt je moeder. Ze maken even een praten en dan vraagt je moeder een beetje geheim zinnig: "wat gaan jullie doen?", Melle begint een beetje te lachen. Op dat moment kom jij naar beneden gelopen en Melle word een beetje rood "woww, wat zie je er mooi uit!". Je bloost en glimlacht. "Zullen we gaan?" Vraagt Melle. "Ja is goed" antwoord je. Je loopt met Melle naar buiten en ziet daar een taxi staan. "Waar gaan we heen?" Vraag je, "dat is een verrassing.

Na een uurtje rijden komen jullie aan bij een groot voetbal stadion. "Kom je mee?" Vraagt Melle, hij pakt je hand en neemt je mee. Als jullie binnen zijn lopen jullie naar jullie plekken, je ziet allemaal Feyenoord fans en Willem II fans, (wedstrijd begon om 14:00). Het zonnetje schijnt en jullie zitten naar de wedstrijd te kijken, je merkt ook op dat Melle de hele tijd naar je aan het kijken is.
Jij: "Wat is er?"
Melle: "niks, je bent alleen zo mooi.."
Je bloost en zegt: "nee, jij dann!"
Melle: "ik moest trouwens van de boys vragen of jullie een keer in een video wilden?"
Jij: "ik denk dat dat wel leuk is ja, ik zal het straks ook ff aan n/v vragen" zeg je opgewekt.
Melle: "oke leukk!"

Wat later legt hij zijn arm om je heen en je gaat tegen hem aan zitten.

Spaze ~ in love with...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu