°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
"Yol Ayrımı" 'DÜĞÜN TELAŞI 2'
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Öykü ve Sinan yeni bir güne gözlerini açmışlardı.
Öykü büyük bir keyifle Sinan'ı izliyordu.
Elini Sinan'ın yanağına koydu ve okşamaya başladı.Sinan ise bir-kaç dakika sonra kalktı.
"Günaydın aşkım."dedi Öykü güler bir yüzle.
"Günaydın."
"Hadi bak bu gün çok iş var kalkalım kahvaltımızı hazırlıyalım daha şirkete gidicez."
Öykü kalkmaktayken Sinan belinden tuttu ve bir an altına çekti.
"Nereye ufaklık??"
Öykü Sinan'ın boynuna ellerini doladı ve dudağına küçük bir buse kondurdu.
"Bak yine iyisin.Sabah öpücüğünü de verdim şimdi kalkma zamanı."
Fırsat bu fırsat Öyküyü gıdıklamaya başladı.Öykü saniyeler geçmeden gülmeye başladı.Yaklaşık 10 dk sürmüştü gıdıklama operasyonu en sonda ikiside pes etti ve aşağı indiler.
..
Sofra hazırdı,Öykü ve Sinan bahçeye kurdukları sofraya oturdular.
"Aşkım sen bayadır sporda yapmıyosun?*"
"Öykü seni evde bırakamıyorum."
"Neden??"
"Öykü bir de neden diye soruyormusun."
"Tamam anladım."
Kahvaltılarını yaparlar Öykü ve Sinan üstünü giyinir,Sinan Öyküyü aşağıda bekliyordur.
"Aşkım hadi ağaç oldum yaa!!!"
"Geliyorum Sinan!!"
Öykü aşağı iner.
"Şükür.."
"Yaa tamam geldim işte."
El ele çıktılar ilk önce şirkete gidip şirketteki işlerini hallettiler.Ve Sinan Öyküyü bir cafe de İrem ile buluşması için bırakmıştı.
...
Öykü'den
....
Sinan beni cafeye bıraktı ve oda kendi işlerini hallemek için gitti,bende fazla beklemedim ve İrem geldi hiç oyalanmadan gelinlikçiye gittik.
Ve yine benim kararsızlığım yüzünden nerdeyse hiçbir şey bulamadan çıkacaktık.
"Abla sen nasıl bir şey istiyorsun??"
"İrem hani nikah kumsal da olacak ya,bende diyorum ki biraz daha böyle..."
"Anladım ben seni abla."
Gelinlikçiye gelmiştik ben nikah da giyeceğim gelinliğe bakarken İrem koşarak yanıma geldi.
"Abla bu nasıl."
"Kız bu çok güzel ya!!"
Hemen denedim.Çok güzel olmuştu,sanırım kararımı çoktan vermiştim.
Hemen işlerimizi hallettik ve çıktık iki gelinliğide seçmiştik.Sinan gelip bizi almıştı irem ile eve geçtik biraz oturduktan sonra İrem kalktı.
Ve bizde bu günün yorgunluğu ile yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Yol Ayrımı" (Tamamlandı)
Short Storyİki Sevgilinin Yollarında Çıkıntılar... (TAMAMLANDI)