°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
"Yol Ayrımı" 'ACI,EKŞİ,TATLI'
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Öykü ve Sinan yeni bir güne daha uyanmışlardı.Bu sefer Sinan Öyküye Süpriz yapmak istemiş ve kahvaltıyı hazırlamış yukarı çıkarmıştı.
Kahvaltı tepsisini komidinin üstüne koydu,ve Öykü'nün başuccuna oturup baş parmağı ile yanağını okşamaya başladı.
öykü'nün başından kalktı ve bir not kağıdı alıp yazmaya başladı;
..
♡Öyküm Çok Güzel Uyuyordun Bende Uyandırmadım,Bir Kaç Da İşim Var Ondan Sonra Beraber Gezeriz Seni Çok Seviyorum.♡
..
Ve Öykü'nün anlından öpüp ayrıldı.
20 dk sonra;
öykü yavaş yavaş gözlerini açtı yanına baktı Sinan yoktu,sağına soluna baktı komidinin üstünde tepsiyi görünce güldü doğruldu ve üstündeki notu alıp okudu.
♡Öyküm Çok Güzel Uyuyordun Bende Uyandırmadım,Bir Kaç Da İşim Var Ondan Sonra Beraber Gezeriz Seni Çok Seviyorum.♡
Notu okudukdan sonra güldü ve telefonunu eline aldı Sinan'ı aradı.
❥NEFESİM❥
"Aşkım gitmissin!"
"Çok güzel uyuyordun,uyandırmaya kıyamadım."
"Teşekkür ederim,kahvaltı için."
"Ne demek sen iste her zaman."
"Seni seviyorum NEFESİM."
"Bende seni seviyorum Öyküm..."
"Görüşürüz aşkım."
"Görüşürüz,bak sakın dışarı çıkma İrem'i aradım o gelecek."
"Sinan!!"
"Öykü korkuyorum be kızım seni kaybetmekten korkuyorum!!"
❥NEFESİM❥▂▃▄▅▆▇█▓▒░LoveYou░▒▓█▇▆▅▄▃▂.▂▃▄▅▆▇█▓▒░LoveYou░▒▓█▇▆▅▄▃▂.▂▃▄
Öykü kahvaltısını yaptı ve üstünü değiştirip aşağı indi.İrem'i bekliyordu,fazla beklemdi ve yarım saat sonra İrem geldi.Beraber şen-şakrak eğlendiler."Abla evleniyorsun 1 gün kaldı heyecan varmı??""Valla çok heyecanlıyım..""Normal abla.""Ama keşke ailem de burda olsaydı.""AAA tamam ama eskiyi açıp durma artık önüne bak abla Sinan ile kuracağın hayallere bak!!" sarılırlar.1-2 saat sonra İrem verilen talimata göre gitmiştie.Sinan da eve gelmiştir ama Öykü yarın için dinlensin diye duş alıp yatmıştır Sinan da Öykü'nün yanına çıkıp yatmıştır...ATEŞ VE MİRAN..
"Abi bir şey yapmicakmısın evleniyolar!!"
"Yapmıcam ama onların canından vurucam."
..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Yol Ayrımı" (Tamamlandı)
Short Storyİki Sevgilinin Yollarında Çıkıntılar... (TAMAMLANDI)