Çalan telefonumu masanın üzerinden aldım ve açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim."
"Bayan Kim, Mi Cha biraz rahatsızlandı."
Bunu duyduğumda hemen yerimde dikleştim ve "Ne oldu?" diye sordum endişeli çıkan sesimle.
"Sakin olun. Şuan gayet iyi sadece ufak bir baygınlık geçirmiş."
"Nerdesiniz?"
"Hastanedeyiz."
Hangi hastanede olduklarını öğrendikten sonra hemen dışarı çıktım. Asistanıma randevuları iptal etmesini söyledim ve otoparka indim. Arabama bindikten sonra yola çıktım.
Taehyung'u aradım ama tabii ki cevap vermedi. Bir şey olduğu zaman nedense telefonlarımı açmıyordu. Sonrada haber vermedin deyip beni suçluyordu.
Hastaneye geldiğimde hemen arabadan indim ve koşar adımlarla danışmaya gidip kızımın adını söyledim.
"Kim Mi Cha okulda bayılmış ve buraya getirilmiş. Nerede?"
"2. kat 2537 numaralı oda."
Asansörün yanına gidip beklemeye başladım. Bu sorada Taehyung'u tekrar aradım. Bu sefer meşgul çaldı. Bende daha fazla ısrar etmeden gelen asansöre bindim ve ikinci kata çıktım.
Odanın önüne geldiğimde hemen kapıyı açıp içeri girdim. Mi Cha beni görünce gülümsedi ve kollarını bana doğru uzattı.
"Anneciğim."
Kollarımı hemen ona doladım ve saçlarını öptüm. Kendimi geri çekip yüzün ellerimin arasına aldım ve "Bebeğim, iyi misin?" diye sordum.
"İyiyim anne. Sadece düştüm ve bayıldım. Öğretmenime hastaneye gitmemize gerek olmadığını söyledim ama o yinede getirdi."
"Neden hastaneye gerek yok Mi Cha?"
"Çünkü yemek yememiştim anne o yüzden bayıldım."
Kaşlarım çatıldı ve "Neden yemek yemedin Mi Cha?" diye sordum.
Bana yavru köpek bakışları attı ve "Şey anneciğim." dedi.
"Ne Mi Cha?"
"Şimdi anneciğim ben sabah kalktığımda canım kahvaltı yapmak istemedi. Bu yüzden yemedim, sonra okulda da acıkmadım bu yüzdende bayıldım." deyip şirin bir şekilde gülümsedi.
"Mi Cha sabah nasıl kahvaltı yapmadan çıkarsın. Hem Bayan Park sana bir şey söylemedi mi?"
"Söyledi anne ama ben ona çok ısrar ettim. Canım hiçbir şey yemek istemiyordu anne."
Üzüldüğünü görünce onu kucağıma çektim ve sarıldım.
"Bebeğim tamam ama bir daha yemek yememezlik yapma tamam mı? Sana bir şey olacak diye çok korktum."
"Tamam anneciğim özür dilerim bir daha öyle bir şey yapmayacağım."
Yanaklarımdan öptü ve kollarını boynuma doladı.
...
Telefonum çalınca masadan aldım ve Mi Cha'yı uyandırmamak için dışarı çıktım.
"Efendim Taehyung."
"Nerdesiniz Haneul. Eve geldim ve yoksunuz. Bu gece Mi Cha bende kalacaktı."
"Hastanedeyiz Taehyung. Eğer telefonlarını açsaydın haberin olurdu."
"Neden hastanedesiniz ne oldu?" dedi telaşla.
"Mi Cha bayılmış o yüzden hastanedeyiz."
"Hangi hastanedesiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Begin Again - Kim Taehyung
Fanfiction"Kızıma bir şey olursa yaşayamam." dedim gözlerimden süzülen yaşlarla. Elimi tuttu ve "Ona bir şey olmaması için her şeyi yapacağız." dedi kararlılıkla.