10

104 8 1
                                    

Farah:
"Farah, je zussen zijn er". Zegt Imane tegen me. Volgen ze me nu ook als ik aan het werken ben? Ik sta op en ik zucht. "Dit kan niet goed zijn". Ik loop naar ze toe. "Wacht ik kom mee". Zegt Imane.

Het laatste wat je wilt is horen is dat je man je bedriegt. En de laatste van wie je het wilt horen, is diegene die het voorspelde.

Younes:
Ik ben zo fucking blij. Ik ben mijn batterij aan het klaar maken. Ze hebben me gewoon gebeld. Ik wist dat het zou lukken. Ik kan niet wachten tot ze thuiskomt.

Ik hoor de deur opengaan. "Schat je gelooft het niet". Zeg ik. "Wat?? Je kost ons onze klant!!". Roept Mourad boos. "Waar zijn de sleutels?!!". Roept hij boos. "Wat scheelt jou!". Schreeuwt Anass. "Sorry laat me het uitleggen". Roep ik nog maar ze zijn de deur al uitgegaan. Ze lopen weg en Farah komt naar binnen.

Farah:
"Schatje je gelooft het niet, ze hebben gebeld". Zeg hij. Ik glimlach sarcastisch. "Wat is dit?". Zeg ik en ik laat hem de portemonnee zien van die hoer Safae. "Waarom lag deze in je truck?". Zeg ik pissig. "Wat?". Vraagt hij. Ik open de portemonnee. "Na al die jaren ga je nog steeds vreemd met haar, of niet?". Zeg ik en ik kijk hem vies aan. Ik gooi haar rijbewijs op tafel. "Na alles wat we hebben meegemaakt?!!". Roep ik. "Nee, echt ik heb haar alleen gezien". Zegt hij. Ik gooi de portemonnee in zijn gezicht. "Het is vast gevallen". Zegt hij bang. "Waarom was ze in jou truck Younes!". Ik gooi de portemonnee nog een keer in zijn gezicht. "Luister oke ik moet gaan". Zegt hij en hij staat op. Hoe durft hij?! "Ik leg alles uit als ik terug ben, het is niks ergs Farah!". Zegt hij en hij pakt zijn koffertje in. "Younes als je nu gaat is er geen weg meer terug". Zeg ik vastbesloten. "Prescott heeft me gebeld, ik moet gaan". Zegt hij en hij loopt naar de voordeur.

Ik veeg mijn tranen weg. "Dus je gaat gewoon weg?". Ik ren achter hem aan. "Waar ga je heen!!". Roep ik en ik pak hem hard vast. Ik pak zijn sleutels af. "Die heb ik nodig!". Roept hij. "Je stapt niet in". Roep ik boos terug. "Ga je gewoon weg?!". Schreeuw ik. "Schat geef hier maak me niet boos". Zegt hij. "NEE! Pak ze maar, ik kan je laten arresteren!!". Roep ik gemeen. "Geef hier genoeg! Ik moet naar Prescott ". Roept hij boos. "Naar haar zeker?". Roep ik boos en hijgend. "NA AL DIE JAREN?!!". Schreeuw ik. "Schat, ik heb niets gedaan!!". Ik duw hem tegen de containers. "Farah!! Geef me die sleutels!!". Schreeuwt hij. Hij pakt me hard vast. "LAAT ME LOS". Schreeuw ik en ik geef hem een trap. Hij duwt me op de grond en hij valt. "Farah je moet stoppen!". Roept hij. Ik zie een auto langsrijden. Gelukkig zijn het mijn zussen. "Farah!!!". Roepen ze. "Geef me die sleutels Farah!". Zegt hij en hij klimt over me heen. Karima en Chaimae komen op ons af rennen. "Ga van haar af klootzak!". Roepen ze. Ze trekken hem van mij af. Karima slaat hem met haar tas. "Blijf van me zusje af!!". Roept ze. Die flikker heeft die sleutels toch teruggepakt. Hij wilt weglopen. Ik wil hem achterna gaan maar Karima houdt me vast. "LAAT HEM NIET GAAN!!!!". Schreeuw ik. Hij loopt wankelend weg. "KOM NIET TERUG". Schreeuwt Karima naar hem.

Blijf Bij MijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu