17

129 5 2
                                    

Farah:
Ik kon niet eten. Ik kon niet slapen. Ik dacht voortdurend aan hem en haar. Ik heb overal meldingen ingesteld. Ik wist het als die bitch iets postte. Onder spuuglelijke foto's reageerde ik met haat reacties.

En weet je wat? Al die dingen die hij tegen me had gezegd.....
We zouden naar Parijs gaan. Daar gingen zij toen heen. Hij zei dat hij me zou meenemen in z'n prive-jet.  Toen ging zij in z'n prive-jet!

Dag en nacht hield ik haar pagina in de gaten. Ik kon er niks aan doen. Haar bruiloft ideeën en zij. Ze koos zelfs een jurk van de ontwerper die ik ook wilde kiezen! In dezelfde boetiek.

Ik ben helemaal gek geworden. Al het servies in huis heb ik kapot gemaakt. Ik ben helemaal kapot. Ik kan het niet meer aan..

Younes:
"Ik vind dit zo mooi. Ik wil dit graag in het wit hebben". Hoor ik Safae zeggen. Ik sluit de deur dicht en ik zie Safae aan de bank zitten met een neggaffa."Omg ja! Dit wordt het!". Hoor ik haar roepen.

"Hallo". Zeg ik droog. Ze kijkt op. "Heey schat moet je dit zien!". Roept ze en ze geeft me een kus. Ik geef de neggaffa een hand en ga zitten. Ze laat me het boekje zien. Ik knik maar wat. "Het is prachtig maar kan ik je even spreken?". Vraag ik. "Ja tuurlijk, uhm Naima we gaan morgen verder oke?".

Ze knikt en wenst ons nog een fijne dag.

Ik zucht en Safae kijkt me bezorgd aan. "Younes is er een probleem?". Vraagt ze zachtjes. Ik knik. "Farah klaagt ons aan. Ze beweert dat de deal voor de scheiding gebeurde". Ze kijkt me raar aan. "Younes we weten beide dat dit niet klopt". Zegt ze. "Ik weet het, het is echt triest wat ze doet. Ik ga zo Michael bellen". "Ja ik heb vanmorgen al met hem gesproken over haar". Zegt ze. Ik kijk haar verbaasd aan. "Wat? Hoezo?". Vraag ik. Ze zucht. "Ik wilde niks zeggen maar ik kreeg 3300 vervelende opmerkingen van ene 'Pissed' Dat is Farah natuurlijk".

Ik haal mijn handen over mijn hoofd heen.

"Ik praat wel met haar". Zucht ik. Ze schud haar hoofd. "Nee younes". "Jawel ik geef haar dan gewoon meer geld". Ze gaat zitten. "Younes het gaat niet om geld. Je kunt niet met z'n pshyco als haar onderhandelen. Het komt goed oke". Zegt ze en ze drukt haar lippen op die van mij.

Waarom geeft ze mij niet het fijne gevoel dat Farah me altijd geeft?

Chaimae:
Ik ren naar de voordeur van Farah's huis. "Farah!!". Schreeuw ik.

"Wanneer heeft ze je voor het laastst gebeld Chaimae?". Vraagt mijn zus Karima. "Ik weet niet, lang niet meer". Zeg ik terug.

"Kom hierachter is nog een deur laten we naar binnen gaan!". Hoor ik Imane roepen. We rennen er naartoe. We doen de deur open en we lopen naar binnen. Ik kan mijn ogen niet geloven. Het is een zooitje hier. Ik loop naar de tafel. "Oh mijn God". Hoor ik imane zachtjes zeggen.

"Die kanker homo heeft haar helemaal psychisch gemaakt!". Schreeuwt Karima hard. Op de tafel liggen allemaal fotos van Safae allemaal zijn ze gescheurd en er zijn rare teksten op geschreven. "H-heeft ze sihr op haar gedaan?". Zeg ik zachtjes. "Nee nee echt niet dat zou ze nooit doen Chaimae nee". Zegt Imane zelfverzekerd. Ik zucht.

Farah:
"Hij sloot de deal met Prescott Industries terwijl hij getrouwd was mijn Edelachtbare. Hij haalde ook alle investeringen voor de batterij van de inkomen van mijn cliënte en uit de hypotheek van het huis dat ze verloor". Zegt mijn advocate.

Ik grijns, maar die verdwijnt alweer als ik hoor wat de rechter zegt. "Ik bekijk de datum van deze contracten en e-mails en een verklaring van Prescott Industries, ze bewijzen dat de deal niet is aangeboden tot lang na de scheiding van Farah El Amrani, uw cliënte. En omdat hij niet om de scheiding heeft gevraagd maar zij ben ik in de war".

"Maar Edelachtbare-". De rechter onderbreekt hem. "Ik ben nog niet klaar. Na de scheiding gaf hij uw cliënte 10 miljoen euro, vrijwillig. En toen kocht hij het huis terug en gaf hij dat aan haar, is dat waar?". Mijn advocate knikt. Ik trap hem tegen zijn scheen. "Ja Edelachtbare".

"En hoe hoog is uw claim". Zegt de rechter tegen mijn advocate. "Ze investeerde meer dan 1,2 miljoen euro tijdens hun huwelijk. We vragen helft van de waarde van de batterij die meer dan 150 miljoen euro waard is".

"Stop!". Roept de rechter. "Dat is belachelijk. Voor de rechtbank is het meer dan duidelijk dat meneer Massoudi eerlijk is geweest. Ik ga deze zaak verwerpen".

Ik sta boos op. "Dit is niet eerlijk. Ik zou de helft van zijn batterij moeten krijgen, dat is eerlijk!". De rechter zucht. "Deze rechtbank heeft geoordeeld. Begrijpt u niet dat hij uw niets hoefde te geven? Dit is een van de meeste gulle gebaren die de rechtbank gezien heeft. Deze zaak heeft afgewezen". Zegt hij en hij slaat met de hamer.

"Edelachtbare er is nog een zaak gepland". Zegt de advocate van Younes. "Mevrouw El Amrani valt meneer Massoudi lastig. Al het bewijs wordt hierin gepresenteerd". Zegt hij en hij overhandigt het dossier aan de rechter.

Ik kijk ze met open mond aan. "We vragen om een straat verbod voor Meneer en Mevrouw Massoudi". Zegt hij. Ik kijk ze verontwaardigd aan. "Ik zou dat straatverbod moeten krijgen!". Roep ik. "Hou uw cliënte in toon!". Roept de rechter tegen mijn advocate. "Farah rustig aan". Zegt mijn advocate tegen me. "Dat hoeft niet. Ik ben geen beest". Mompel ik boos.

De rechter kijkt geschrokken in het dossier. "Hebt uw deze berichten gestuurd?." Ik schraap mijn keel. "Dit is Nederland, ik heb vrijheid van meningsuiting". "Dit zijn bedreigingen. U kunt hiervoor celstraf krijgen Mevrouw El Amrani. De volgende keer gebeurt dat ook". Ik kijk ze boos aan.

De rechter knikt naar de advocate van Younes. "Het verbod wordt verleend".
"Mevrouw El Amrani, u moet 300 meter afstand houden van Meneer en Mevrouw El Amrani. Begrijpt u dat?". Ik rol met mijn ogen. "Ze zijn niet getrouwd". Zeg ik boos. "Blijf uit hun buurt, is dat duidelijk genoeg voor u?".
"Ja". De rechter pakt zijn hamer en slaat er weer mee.

Iedereen staat op en ik kijk Younes en Safae boos aan. Ik loop snel achter Safae aan en probeer haar beet te pakken. Mijn zussen pakken mij vast en trekken me weg. "Nee! Farah! Nee. Laat ze gewoon gaan!". Zegt mijn zwager Anass.

Ik probeer haar bij der haren te pakken maar Younes trekt haar weg. "Die kanker hoer sliep met mijn man!". Roep ik boos. "Stop alsjeblieft Farah!". Hoor ik om me heen. Die bitch ik krijg haar nog wel

We lopen de garage in. "Farah dit is niet gezond je moet niet meer zo met hem omgaan". Zegt Imane bezorgd tegen me. "Stop imane ik wil niet meer over hem praten". Zeg ik en ik kijk stug voor me uit. "Oke prima dan niet. We praten wel over je zussen die maken zich zorgen om je, en ik ook. Want dat spul dat in je huis lag-". Ik onderbreek haar.

"Wacht. Ben je bij mij thuis geweest?". Ze knikt zachtjes. "Vieze trutten! Jullie helpen niet eens". Roep ik boos. "Wacht Farah kom met mij mee laten we praten". Ik schud met mijn hoofd en ik loop snel door. "Farah!". "Nee ik weet hoe het zit!". "Alsjeblieft Farah". Hoor ik haar nog roepen. "Rot op ik ga naar Chaimae!".

Whoooo ja mensen ik leef nog😂 heb lang niks gepost maar nu eindelijk een post. Ik ga nu wat vaker posten. Heb er weer zin in 😀😀😀😀
Hoe gaat het met jullie? ❤️

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 19, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Blijf Bij MijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu