Yeni biiiri:D

395 16 3
                                    

Azranın doğum günü buguun ...Saatımı 7:30ayarlamıştım ve oylebir ottuki yataktan düşmeme neden oldu(!)

Üstümü deyiştirdim ve hemen asağı indim kahvaltı yapmadan annemin yanagına öpücük kondurup dısarı çıktım. Avmlere aktım her girdigim mazadan 2 ser kıyafet alıp çıktım... Esyaları tayışayamazdım.. Hemen söför Mehmet beyi aradım tasıyamıyordum!!! Olamaz birden başım döndü ve kendimi yerde buldum çok sert bir düşüş yapmıştım poşetler uçmuştu...

-ahh(!)(!)?

- iyimisiniz diyen bir erkek sesi duydum ve kafamı yukarı kaldırıp onaylama anlamında kafamı asagı yukarı salladım. Elimden tuttu ve beni ani bir sekilde yukarı kaldırdı ole bir aniydi ki mesafemiz yok denecek kadar azdıı.. Birbirimize bir süre bakıştık ve ben toparlanıp geri çekildim. Hiçte fena çocuk degilmiş adını sorsammı???

Bu arada teşekkür ede.... dememe kalmadı sözümü kesti

- Önemli degil bundan sonra dikkatli ol bu arada adınızı oğrenebilirmiyim? ohh aklımdaki soruyu deldi geçti...

-Özüm senin adın ne ?

-Kuzey... tanıştığmıza memnun oldum.

- bende, istersen sana bi mikshake ısmarlayayım olur anlamında kafasını salladı...

-kaçıncı sınıfsın ve hangi okuldasın prenses. Prensesmiiii? ne ne ne bana prenses dedi tanrım çok tatlı yiaaa(!)

-lise 2ye gidiyorum sen kaçsın?

- ben lise 3 of ya büyük benden ama centilmen belli

-hmm dedim ve gülğmseyip milkshakemi içmeye başladım içmek bedemek sömürdüüm...

***

Ya söfor geldi ve tüm romatizimi bozduu!!

-Görüşürüz numaramı telefonuna kaydettim ve rehberinde sevgilim diye biriyoktu hayret dedim ve öpücük yollayıp ordan uzaklastım.

KUZEYİN AĞZINDAN,

Tanrım çok güzel bir kız. Acaba sevgilisi varmı? ben sorularla boğusurken babamın dükkyanında kendimi buldum. Bi kaç tane kurabiye yedim ve eve doğru arabamı sürdüm.

***

Eve girdim ayakkabımı çıkarıp direk yukarı fırladım, yatağma attım kendimi düşüncelere daldım ARASAMMI? ARAMASSAMMI? ben iç sesimle boğusuyordum dayanamadım ve mesaj attım.

Kime:özüm

Selam ben kuzey istersen biryerlerde buluşalım . Ya da bizim evde film izleyelim.

Özümün agzından,

Telefonum öttü acaba bu Kuzey miydi hemen telefonumu aldım ve yataga fırladım

Kimden:kuzeeeey

Selam ben kuzey istersen biryerlerde buluşalım . Ya da bizim evde film izleyelim.

Oha tanrım bu o bu o yuppi diyip yatagımda twerk yaptımm...

Kime:kuzeye

Olur film izleyelim o avmnin önünde buluşalım ordan size geçeriz hazırlanıp geliyorum 1 saate GÖNDER.

Annem aşagdan bağırdı ve

- kızım iyimisin o ne sesiydi dedi jdjsjjsjsns

- yok bişi olmadı telefon düştüde anne ben bi arkadaşımla buluşcam film izlicez gelirim ben....

-tamam ben bugun evde olmicam bi işim çıktı geç gelirim hadi bakalım iyi eylenceler dedi of anne ya nereye gitcek acaba aaaaman banane (!)(!)

Hemen saçımı yıkadım düzlestirdim makyaj yaptım ve azraya aldığım kıyafetlerden birini üstüme geçirdim (piçliik) azranın doğum günü yarın kutlancakmış babasının bugün işi varmış

***

Güllur çok güzel olduğmu söyledii ona güveniyodum bahçivan kıyafeti giymiştim yırtık kot sort, sporcu atlet göbeğim açık ve askısının birini düşürdüm telefonu aldim ve fırladım çıktım..

Heycanlı gidiyor diğer bölümde görüşüüüürüz :*

Medyada kuzeyin fotografı varr

GERCEKLER♉️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin