Kuzeyin eve varmıştık. Arkada oturuyordu çok sarhoş deyildi bence çünkü sızması gerekiyordu. İçimden geçirirken arkaya tekrar baktım oha oha Ayaz yok yere falan baktıktan sonra kapımın açıldığnı görüp bir oh cektim:D
- Kuzey iyisin demi . diyip gülümsedim
- Eve gidersek dahaa iyi olcam özümcüm dedi sexy bir bakış atarak yok la ben bunu dedikten sonra onlarda kalmam imkansızz.!!
-Kuzey beni evden çağırıyolar yarın sabah kahvaltıya gelirim okula beraber gideriz olurmu?
-Sen bilirsin prenses eve gelde gerisi önemsiz dedi. Arabadan indim telefonum çalıyodu ama bakamadım.
- Hadi iyi gecelerrrrr diyip yanağına öpücük koydum. Oda belimden tuttu ve çekti la bu çocuk sarhoş Özüm tehşisini koymuştur dağılın :Dd
- Kuzey artık kendine gel lütfen dedim ve geri cekildim Kuzey telefonunu çıkarıp taksi çağırdı sarhoş ama düşünceli çapkııııın.
- Hadi görüşürüz diyip taksiye bindim . Kuzey hiç Aklimdan çıkmıyodu.Telefon yine çaldi acil bişeydirdiye baktım bu mertin annesiydi. "alo özüm kızım nasılın" "iyim siz nasılsınız" "iyim kızım bişey isticrm senden" "tabiki" "Mert bugün evde yanlız kalcak ve ben ona güvenemiyorum eyer kabul edersen bugün bizde kalsan" dedi ben sustum şaşkındımm! "alo özümcüm" "ha tamam tamam evdemi şuan" "evet canım hadi görüşüürüz" "taksciye Mertin evini tarif ettim ve bir gazla merte gidiyoduk!!
Abi şaka gibi ben ayrılmaya çalışıyorum ben 2 adım gittikçe o 3 adım bana geliyo ooooof.
***
Merte gelmiştim Mert betonda oturuyodu ceeketini yanına almış elinde biraa şişesi! Saclari davilmis bi vaziyetteydi. Yanina dogru yaklastim bana bakti hic birsey demeden cok kotu bir sekilde gulumsedi korkuyodum disarda bile yatabilirdim. Eskiden hep onda kalirdim cok eylenirdik ama artik okadar guvenemiyordum.
- Mert ..i i iyimisin? dedim titrek sesle.
- Nasil iyi olurum ozum soyle bana dedi yanina oturmami isaret ederek yaklastim ve yanina oturdum
- Mert hepsi seni.... dememe kalmadi dudaklarima yapisti onu ittim cunku bira kokuyodu.
- Ya napiyosun mert! dedim azarlayici tavirla
- Hicbisey sadece hicbirsey dedi
- Eve girelim islagim ve usuyorum dedim
- Sana benim kyafetlerimi veririm.
- Tamam iyi olur. dedim ve gulumsedim. Eve girdik Mert kapiyi sert bir sekilde kapatti. Ceketini yere firlatti bana dogru yurudu abi kacinci fantazim ya Kuzey mert !
- Mert yapma korkutma beni dedim ve aglamaya basladim. Artik gucum kalmamisti uusuyordum korkuyodum hersey karismisti yere coktum ve aglamaya basladim.
- Ozum yukari cik dedi yuksek sesle ..
- Mert ben burda yatarim bi bluz getirmen yeterli dedim bana bakiyordu gomleni cikarmisti karin kaslari cok belirgindi aman tanrimm!
- Ozum ya korkma cik yukari dedi ve beni kaldirdi yukari cikardi . 1 bluz carsaf falan cikardi yataga koydu . Bana bakti bende ona bakiyodum ya korkuyorum utanmasam altima isicem :D bana dogru geldi arkama gecti kapiyi kilitledi hasss sictik dedim icimden....
(( Devam edecek))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERCEKLER♉️
RomanceGüzel ve şirin bir kızın hayatından tek tek silinen kişiler ile yaşadığı depresyon ve değişim... SİZE İYİ OKUMALAR KİTABIMI İNSALLAH BEYENİRNİZ BENCE TAM GENÇ KIZLAR İÇİN UYKUN BİR KİTAP OLUCAĞINI DÜŞÜNÜYORUM❤️