Kiedy jest piany

469 20 7
                                    

Edd - Ogólnie, Edd by nigdy w swoim całym życiu, alkoholu nie wziął do ust. Ale dzięki tobie wreszcie wypił, na ślubie swojego kolegi. Ale do tego stopnia, że zaczął normalnie bluźnić, wyzywać wszystkich od najgorszych, nawet z jednym kolesiem się pobił. Przez co, że Matt, Tom i Tord tam byli jako świadkowie, jak i sam Edd. Musiała im pomóc go wyciągnąć go, a ta mała kluska się jeszcze szarpała.
Tom - Tom powoli przestaje w ogóle pić, ale kiedy uda mu się zabunkrować jedną lub dwie butelki wódki. Jest zwykle bardzo pobudzony i roześmiany, ale też szybko znajduje powód aby wziąć nóż oraz energicznie wbijać w gardło Torda. Ale jakoś wam się zwykle udaje go powstrzymać przed tym.
Tord - Tord wręcz nienawidzi alkoholu, że kiedy przejmie władzę nad światem, to go zdelegalizuje, to ci bardzo rozśmieszyło. Ale jednak raz ci się go udało rozpić, wrednie, ale udało. Wlewałaś mu wódkę do kubka z herbatą. Ale kiedy już był pijany, pieprzył coś po norwesku i od razu poszedł w ryk. Nie rozumiałaś, za cholerę, co się z nim właśnie dzieje.
Matt - Szczerze, to Matt popija czasami tylko wino. Ale jak go za dużo wypije, jego cały wrodzony optymizm znika, na rzecz chłodnego realizmu. Matt wtedy jest bardzo smutny i szczery, opowiada często o swoich problemach oraz jak jest głupi, bo sobie z nimi nie radzi.

Eddsworld Preferencje :3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz