,,Utazás"

16 1 1
                                    

-Huh szóval Kitti. Ez mivel jár? Macskát áldozol? Madár csontokat égetsz? Átkot szórsz?-kérdeztem.
-Igazából majdnem. De...mégsem.
-Remek.
-Kicsit mintha nem hinnél nekünk.
-Azok után hogy én egy halottal beszélgetek hidd el bármit elhiszek. Csak...kell egy kis idő az információ befogadására....
-Oh, persze ez érthető.
- Befejeznétek a traccs partit? Jobb dolgunk is van.-hallatszott Roland éles hangja.
-Hogyne kis király. Meg ne hajoljunk?-kérdezte Bia ugyan azzal a flegma stílussal.
-Ch...
-Ez aztán királyhoz méltó. Szép volt.- Bia nekiállt tapsolni.
-Komolyan mondom Bia egyszer megéred hogy kiütlek!
-Uh...már lányokat is fenyegetsz? Olyan jó király nem?-nézett körbe tettetve hogy letörölt a szeme sarkából egy könnycseppet.
-Na jó srácok elég.-Bálint rácsapott az asztalra mire mindenki oda kapta a fejét.-A lényeg hogy itt nem maradhatunk. Keresnünk kell egy másik helyet. Tudják hogy Lala erre futott már csak idő kérdése hogy megtalálják a faházat. Innen nem messze van egy autópálya. Egy járgányra lenne szükségünk. Emma. Megtudod oldani?
-Aha. Mi kéne?
-Valami amiben elférünk mindannyian.
-Nem gond.
-Szuper. Akkor mi elkezdünk sétálni az autólályához addig Emma szerez fuvart és a 7-es megállónál találkozunk.
Emma és Bia kivételével mind megindultunk Bálint után. Fogalmam sincs mennyit sétáltunk de fél órát biztos. Aztán újabb fél órát vártunk mire megérkeztek a lányok a leendő járművünkkel. Egy fekete ,,doboz szerű autó. Roland kinyitotta az autó hátsó ajtaját és betessékelte leghátra Kittit és Levit. Becsukta az ajtót majd az autó oldalához sétált. Elhúzta a toló ajtót, eldöntötte az anyós ülés mögötti ülést és kicsit előrébb is tolta.
-Dávid, Emma, Réka. Pattanjatok.- a három említett személy egy szó nélkül bemászott és helyet foglalt. Roland vissza állította az ülést úgy ahogy volt és újabb három embert parancsolt be. Köztük engem is. Vagyis....csak akart.
-Lilla előre ül.-szólt közbe Bálint.
-Mert??-kérdezte Roland enyhén felháborodva.
-Mert azt mondtam. Vita lezárva. Ülj be!
Egy morgás félét lehetett hallani azzal Roli helyet foglalt középen. Két oldalára ült Márk és Bia. Bár ez sem zajlott le hiszti nélkül.
-Én aztán nem ülök mellé!-kezdte Bia.
-Jaj mert mi bajod lesz tőlem?-kérdezte unottan Roland.
-Elkapok tőled valamit. Kolerát vagy bármit. Vagy át jönnek rám a tetveid.
-Te magad is egy nagy tetü vagy.
-Mondd még egyszer és átdoblak a szélvédőn!
-Te egy te-tü vagy!
-ELÉG! Miért nem bírtok ki egy kis időt vita nélkül?-kérdezte Bálint az említett két személyre nézve.
-Ezzel nem lehet.-mondták egyszerre, ami csak újabb vita pont lett.
-Hagyjátok már abba az isten szerelmére! Roli akkor ülj te is a szélére és Márk megy középre.
-Nem. Előröl ki lettem túrva innen nem leszek!
-Bia...?
Egy kis csend telepedett a társaságra.
-De ha bármi bajom lesz...!
-Igen, igen. Tudjuk. Na ülj be.
Így, hogy mindenki helyet foglalt én is beültem előre. A volán mögé pedig Bálint.
-Neked van jogsid?-kérdeztem kis idő múlva miután úton voltunk.
-Hát...nem azzal megy nem?-röhögött fel erőltetetten. Érezhette hogy elég meglepetten és kicsit pánik szerűen nézem.
-Nyugi a hátizsákomba van minden.-Nevetett fel sokkal másabbul mint az előbb. Előre fordultam, rá könyököltem az ablak peremére és csak bámultam kifelé. Néztem a mellettünk elsiető tájat. Azt hiszem egy kicsit elaludtam... Arra lettem figyelmes hogy mögöttem veszekednek.
-Bia! Vidd arrébb a méretes tested!
-Mi az hogy méretes?! Akkora egód van hogy képtelen vagy elférni!
-Vidd már a könyököd az oldalamból!
-Nem! Nekem ott kényelmes!
-Menj már arrébb!!
-Hova menjek? Nyissam ki az ajtót? Hát férj már el!
-Felőlem ki is nyithatod. Remélem kiesel!
-FEJEZZÉTEK MÁR BE! - kiabált hátra Bálint. Komolyan még én is megijedtem.
-Ez nem tud viselkedni! Ne mocorogj már!-Bia tarkón csapta Rolandot.
-Nyújtózkodni se lehet?! Már vagy három órája itt ülök. A nagy segged összenyom!!
-Mit mondtál?!
-Jól hallottad! Vagy a zsír a hallásodat is károsítja??
-Te mekkora szemét vagy! Nem is vagyok nagy darab te féleszű!
-Jaja. Max 200kiló!
-67kiló vagyok!
-Nem kérdeztem Debi!
-Debi?!
-A Debella rövidítése.
-Fú te...!
-Na jó.-szólt közbe Bálint.-Most megállok, kiszállunk, és ti nem ültök egymás mellé! Márk kérlek ülj középre. Nem érdekel senki hisztije! Roland az egyik szélére, Bia a másikra.

Bálint félre állt az autóval és kiszálltunk. Csak akkor éreztem igazán azt a három órát. A lábaim elgémberedtek alig tudtam talpon maradni. Kicsit kinyújtóztam aztán leültem egy kivágott farönkre. Már kezdett világosodni. Félhomály borította az egész tájat.
-Mit csinálsz?-huppant le mellém Kitti.
-Csak nézelődöm.
-Jól vagy?
-Persze! Miért?-fordultam az említett személy felé.
-Hát...könnyezel.
-Mi?-két kezemmel megtöröltem a szemeimet. Tényleg könnyeztem de csak a bal szemem.-Biztos belement valami.
-Ha valami bánt elmondhatod.-tette a vállamra a kezét. ~Hogy valami bánt e? Hol is kezdjem? Mindent elvesztettem...nincs már családom, nincs ház ahova haza mehetnék nincs semmim.~ Ezeket nem mondtam ki. Nem is akartam és nem is kellett. Bálint és a gondolatok. Biztos vagyok benne hogy hallotta, de nem mondott semmit. Azt hiszem jobb is. Lehet hogy akkor senki nem szedett volna fel az önsajnálatból.
-Indulunk tovább!
-Ne már Bálint...fáradt vagyok!
-Emma mennünk kell. A kocsiba alszol.
-De ott nem lehet.
-Jó kb másfél órára van itt egy szálló.
-Én nem bírok ki annyit.-folytatta a hisztit Emma.
-És miből fizeted?-kérdezte Roland.
-Hát az ismeretség nagy kincs.
Vissza ültünk az autóba egy kis változással. Bia és Roland nem egymás mellett ült.
Nos, valóban kb másfél órát utaztunk aztán megérkeztünk...valahova.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

REJTÉLY AZ ÉLETEM...de megoldom...Where stories live. Discover now