-10. Bölüm-

33 1 0
                                    

İntahar etmeye çalıştığım yerde bulunan çay bahçesine gelmiştim. Ali hoca çağırmıştı çünkü güzel bir haberi varmış ne olduğunu söylemedi.Bir yere oturdum ve Ali hocanın gelmesini bekliyordum.Acaba neydi güzel haberi? Diye düşünürken karşımdaki sandayeyi çekip oturdu Ali hoca ve yanındaki kadın ama ben şok olmuştum çünkü yanındaki kadın rüyamda gördüğüm kadındı.

-Siz?

-Ben Refika, Ali hocanın ablasıyım ve seninle rüyalarda karşılaşıyoruz.

Ne? Nasıl rüyaları Ali hoca bilirdi ama ablası olduğunu nerden bilmişti?

-Nasıl? dedim şaşkınca.

-Ali anlattı rüyalarında bir kadın görüyormuşsun yani beni, bende seni gördüm bir kaç defa rüyamda.

Bu gerçekten çok garipti, nasıl olmuştu mu? diye düşünüyordum cevabı Ali hocadan aldım.

-Allah’ın hikmeti! SubHanallah!

Uzun uzun konuşmuştuk, Refika abla camiinin yanıdaki Kuran kursunda hocaydı ve artık onun kursunda olacağım için o konularıda konuşmuştuk.Rüyalarımızda görüyorduk ama ne yapacağımızı bilmiyorduk aslında o yüzden çokta fazla konuşamadık.

Eve gitmek istemiyordum aslında çünkü Ömer vardı o yüzden vazgeçtim şirkete geçtim biraz geç gidecektim.Ömer’i nasıl bu huysuzluğundan, sertliğinden değişecek? Diye düşünürken şirkete gelmiştim.

Şirkete girişinde asistanımız Merve:

-Hoşgelidiniz efendim nasılsınız? demişti.Şaşırmıştım benim başörtümü onaylamayan ve beni pek sevmediğini bildiğim biri beni böyle karşılamıştı.

-Sağol, çok şükür Allah’a iyiyim, sen nasılsın? demiştim yüzü değişmişti ama zorla güldü:

-İyiyim efendim.

-Allah iyilik versin. dediğimde iyice değişmişti yüzü.

-Ömer bey nasıllar? Dedi.

Bütün bu kapıda karşılamaların sebebini ve Ömer’e örtündüğümü söyleyen kişiyi bulmuştum artık.

-iyi O’da Allah’a şükür. diyince sinirden dayanamadı ve gitmişti.

AyşeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin