-17.Bölüm-

34 1 0
                                    

-Allah!

-Alo! Ömer, ayşe uyandı!

Betül’ün Ömer’e konuşmasıyla biraz daha kendime gelmiştim.Ayağımda bir ağırlık olduğu için ilk ayağıma baktım, alçı vardı.

-Ayağıma ne oldu?

-Kırılmış kazada, alçıya aldılar.

-Eve ne zaman gideriz Betül?

-Kontrollerin varmış bırakamayız dedi doktor.

-Tamam,Ömer nerede?

-O’na da bakmak için içeri götürdüler, aradığımda kolunu sarıyorlarmış hafif zedelenmiş.

-Oh şükür! Başka bir şey olmamış.

-Ali hoca bütün gün ilgilendi bizlerle, yemek getirdi, eve gidip Hatice teyzeden senin için kıyafet getirdi.

-Allah razı olsun.Şimdi nerede?

-Ömer’in yanına gitti.Ömer’le baya anlaştılar, konuştular.

-Ömer, imamla konuştu? Kazanın etkisi ile konuşuyordur.

-Bende öyle düşündüm.

-Betül benim karnım acıktı zahmet olmazsa bir şeyler getirebilir misin?

-Tamam, Ömer’ede bir bakıyım.

Betül odadan çıktıktan sonra biraz toparlandım saçlarmı falan düzeltip başımı örttüm.Ayağım hala acıyordu.Kapı açıldı

-Müsaitsin dimi Ayşe, Ali hoca gelecekte.

-Evet,buyursun. Ömer benim uygun olup olmadığımı düşünmesine şaşırmıştım.

-Geçmiş olsun Ayşe hanım!Allah korumuş sizleri, şükürler olsun.

-Çok şükür Ali hocam.Allah sizden razı olsun ilgilenmişsiniz, hakkınızı nasıl öderiz bilmiyorum.

-Estağfurallah Ayşe hanım,İyileşin inşallah bir an önce.

-İnşallah! demişti sonra kendisi bile şaşırdı Ömer.

Ömer’in inşallah demesiyle hepimiz sesizce duruyorduk.

-Yemeleri getirdim Ayşe! Ömer siz burdamısınız? Bende sizi arıyorum her yerde.

Betül, Ömer’in inşallah dediğini duysaydı çok mutlu olurdu.Yemeklerimizi yemeye başlamıştık.

-Ayşe hanım namazlarınızı ihmal etmeyin, yatarakta namaz kılabilirsiniz.Abdest almanız için yardım isterseniz ablamı çağırabilirim.

-Sağolun Ali hocam, Betül yardımcı oluyor bana.Refika hanım nasıl?

-Ablam sizi çok merak ediyor, kursu erteleyemediği için gelemiyor kusuruna bakmayın.

-Ne kusuru asıl siz bizlerin kuruna bakmayın, sizleri burda işinizden alakoyduk.

-Yok, Ayşe hanım olur mu öyle şey.Ben kendi isteğimle burdayım hem camiye gidip geldim merak etmeyin.

Yemeklerimizi yedikten sonra Ali hoca izin isteyip evine gitti.Betül’de doktorla konuşmak için dışarı çıktı.

-Ömer sen nasılsın? İyimisin?

-İyiyim ben.Ayşe özür dilerim, ben seni dinleyip yavaşlamalıydım, sana o kazayı tekrar yaşatmak istemezdim.İyiki ölmedin Ayşe!

-Tamam Ömer, bak Allah’a şükür iyiyiz ikizimize bir şey olmadı, Ömer ağlıyordu kendini tutmak istiyordu ama dayanamıyor ağlamaya devam ediyordu.

-Ömer ağlama artık.

-Tamam.

AyşeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin