Capitolul 1

585 23 9
                                    

Este 7 dimineata si inca o zi urata de scoala. Ma trezesc ,ma spal si ma imbrac comod : camasa alba,blugi negri si nelipsitul meu hanorac verde. Ma incalt cu vesnicii mei adidasi ca matusa mea nu vrea sa-mi ieie niste tenesi de firma cum ar fi conversii ,dar asta nu conteaza. Imi iau ghiozdanul si ma indrept spre scoala.

ÃŽn drum ma intalnesc cu cea mai buna prietena a mea ,Lucy. Ea este singura persoana din scoala care ma intelege si sta cu mine. Am uitat sa va zic ca eu sunt acea fata care este batjocura tuturor mai ales a celor populari.

-Neata! imi spune Lucy

-Neata! Ce mai faci?

-Bine! Tu?

-Bine,iar trebuie sa ma pregatesc emotional din cauza Melisei( cea mai populara fata din scoala care crede ca ea detine totul,dar nu e asa).

-M-am saturat sa fim batjocorite in ultimul hal,trebuie sa punem piciorul in prag!!!

-Da,sigur! Doua fete timide s-o invinga pe cea mai rea fata din scoala. Buna gluma.

Atunci incepem amandoua sa radem. Drumul spre scoala nu a fost lung asa ca acum sunt la dulapul meu si incerc sa-mi scot cartile dar atunci simt ca cineva vine cu ura spre mine. Cine ar putea fi in afara de Melisa!!!

-Hei,tocilaro! Nu vezi ca trec pe hol ar trebuie sa te asezi in genunchi in fata mea!!!

-Stii ceva Melisa! Eu nu sunt sclava nimanui!dar nu cred ca m-a auzit cineva ca deja au plecat.

Nervoasa ma indrept spre clasa, acum am matematica. Ma asez in ultima banca si astept profesorul. La un moment dat amintiri imi invaluie mintea...amintiri cu parintii mei. Da am ramas orfana dupa ce parintii mei au fost ucisi intr-un accident de masina. Si acum locuiesc singura intr-un apartament ,dar uneori ma mai viziteaza matusa mea.

Orele au trecut repede si ma indrept spre casa. Deabia astept sa ajung acasa,sa fac un dus si sa ma uit la un film. Dar nu-mi termin ideea ca imi aud telefonul sunand cand dau sa-l deschid vad ca am primit un mesaj de la un numar necunoscut. Il deschid curioasa sa vad ce scrie si atunci raman putin socata:

,,Te iubesc! Chiar daca nu ma cunosti, eu te cunosc foarte bine si te iubesc enorm!"

Sper ca v-a placut si da am inceput sa scriu o alta carte dar nu va faceti griji in legatura cu cealalta carte ,nu o sa uit sa mai scriu si in ea.

In legatura cu postatul ,o sa postez cand am timp fiindca a inceput scoala si clasa a 8 a e desrul de grea!!

Astept voturile si comentariile voastre si va rog sa-mi spuneti daca sa continui !!!!

O Poveste...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum