M-a intins pe pat, el stand deasupra mea. A inceput sa-mi lase sarutari pe gat uracand pana la buze. A coborat cu sarutarile pana la marginea gatului de la tricou. M-am ridicat in fund dandu-mi tricoul jos si auncandu-l pe podea. I-am dat si lui tricoul jos, holbandu-ma la muschii lui. M-am intins la loc pe pat, el lasandu-mi mici muscaturi de la gat pana la abdomen. Ma musca, lingea dupa care saruta locul cu pricina ca sa nu-mi lase niste vanatai urate. Nu-mi dau seama cand eu raman in lenjerieiar el doar in boxeri. Nu stiam daca vreau sa o fac dar in preajma lui Nick eram pregatita. Atunci imi aud telefonul sunand. Prima dat ezit sa raspund, dar ma intind pana la noptiera si raspund fara sa ma uit cine m-a apelat.
-Alo, da!
-Buna, Ema! Sunt eu matusa ta, Ciera.
-Buna. Ce mai faci?
-Pai, ma gandeam sa trec pe la tine sa vad ce mai faci si sa-ti las niste bani. Cred ca ajung in 15 minute. Bine?
-Ok. Te astept.
Inchid telefonul si ii spun lui Nick ca matusa mea vine acum pe la noi. Ne ridicam amandoi de pe pat si ne imbracam aranjandu-ne. Fac repede ordine in camera in timp ce Nick aseaza pernele pe canapeaua din sufragerie. Fac ordine si in bucatarie dupa care merg sa fac ceva de mancare. Aud soneria de la usa si cand o deschid Ciera ma imbratiseaza. Ii spun sa intre si ii fac cunostinta cu Nick, care este doar un amic de la scoala venit sa ma ajute la matematica, la care sunt varza. O servesc cu suc de portocale si o omleta. Mananca dupa care se incalta, imi lasa 500 lei pentru doua luni cat este plecata in Anglia cu iubitul ei si pleaca. Ma indrept spre Nick iar acesta ma imbratiseaza.
-A fost frumos cat a fost, imi spune el.
-Da, asa este.
-Poate data viitoare nu suntem intrerupti.
-Poate...
-Te iubesc!
-Si eu te iubesc.
-Ar cam trebui sa plec.
-Ok. Pai atunci mai vorbim.
Se aproprie lasandu-mi un sarut scurt pe buze dupa care iesa din apartament. Urc la mine in camera cand imi aud telefnul anuntandu-ma ca am primit un mesaj. Era de la Justin.
''Buna. Ce mai faci?"
''Bine. Tu?"
''Bine, ma plictisesc.''
''Si eu.''
''Ai patit ceva?''
''Nu, sunt bine.'' dar simteam ca trebuie sa plang si asa am si facut, am dat drumul siroaielor de lacrimi.
''Daca esti bine, de ce plangi?"
''Simt ca ceva nu e ok.''
''Vrei sa vin la tine?"
''Ai face asta?"
''Da, dar cu o conditie.''
''Orice.''
''Sa nu incerci sa-mi vezi chipul.''
''...bine...''
''Deschide geamul.''
Atunci am deschis geamul si un baiat un pic mai inalt decat mine intra in camera. L-am imbratisat, iar siroaie de lacrimi au dat navala iar peste obrajii mei.
-Hei, nu plange. Sunt aici. Poti sa-mi spui orice.
-Eu si Nick eram pe punctul de a o face, ma simteam pregatita dar ceva imi spune ca mai bine e ca n-am facut-o.
-Ce s-a intamplat?
-Simt ca imi ascunde ceva. Dar problema e ca nu stiu ce. Ma simt bine langa el dar parca ceva imi spune ca ascunde ceva...ceva urat.
-O sa aflam noi.
-Noi.... Adica ma ajuti.
-Ti-am zis ca eu fac orice pentru iubibila mea.
-Awww...ce dragut. Acum imi dau seama cat de mult ma placi si eu credeam ca esti doar un obsedat.
-Ti-am zis ca nu sunt.
-Atunci de ce nu te arati?
-Pentru ca nu o sa-ti placa ce o sa vezi. De aia.
-Dar o sa te arati vreodata?
-Da...curand. Nu te grabi.
-Mersi ca ma ajuti.
M-a sarutat pe frunte dupa care a plecat pe terasa. Dar inainte sa plece de pe balcon mi-a spus:
-Scuze ca am dat peste tine atunci la scoala.
Dupa care s-a facut nevazut. Deci inseamna ca el era atunci....
Hei! Ce faceti scumpilor? Inca un capitol. Sper sa va placa. Astept voturile si comentariile voastre. Pupici!
CITEȘTI
O Poveste...
RomanceO Poveste... mai bine spus povestea Emei. O fata care trece de greutatile vietii usor dar cu multe intamplari urate si frumoase.