Capitolul 5

303 22 1
                                    

Inca ma gandeam daca a fost o idee buna sa accept ca Lucy sa vina la mine. Data trecuta cand am dat o petrecere am ajuns amandoua la spital: eu cu o mana fracturata si ea cu capul spart. Dac va intrebati de la ce, pai bine ca din cauza ca am inceput ca doua retardate sa sarim pe pat fara oprire. Dar oricum, ce o fi o fi. Sper sa ne distram.

O aud pe Lucy cum bate usa apartamentului anuntandu-ma ca a sosit. Ii deschid usa si aceasta imi sare in brate. Urcam la mine in camera si vad ca are o punga dupa ea.

   -Ce este in punga?

   -Pai tu credeai ca o sa stam degeaba. Am adus patru pungi mari de cipsuri, trei pungi de popcorn, cinci ciocolati amare cum iti plac tie, zece doze de suc, patru filme: doua comedii si doua romantice si niste fructe ca sa ne facem masti faciale. Ce zici?

   -Wow! Interesant,dar fara topait in pat!

   -Da,stim ce s-a intamplat data trecuta!

   -Atunci, sa insepem!

   -Saini taini!

Ne apucam sa radem fara oprire ca doua proaste dupa care Lucy se duce si da drumul la o comedie. Stateam si mancam incontinuu fara oprire in timp ce radeam. La un moment dat imi aud telefonul sunand.

    ,,Ce face printesa mea mica?"

   ,,Ti-am spus sa nu mai imi zici asa!"

    ,,Ba nu. Tu mi-ai zis sa nu-ti mai zic scumpete.''

    ,,Dar nici asa nu-mi place!"

     ,,Bine cum doresti!"

      ,,Si daca tot mai intrebat, fac bine!"

      ,,Ma bucur. Dar ce faceti voi acolo?"

      ,,Tu iar ma urmaresti?"

      ,,Poate...''

      ,,Dam o mini-petrecere ca intre fete.''

      ,,Deci o sa vad o bataie cu perne intre fete?"

     ,,Nu prea cred.''

      ,,De ce?"

      ,,Fiindca data trecuta a ajuns cam urat.''

     ,,Bine! :("

      ,,Hei, acum tu te-ai suparat?"

      ,,Nu as putea sa ma supar pe viata mea.''

      ,,Ok... Devine cam siropos si ciudat in acelasi timp.''

      ,,Ce.. Crezi ca sunt un obsedat?"

      ,,Da!!!!!!!!!"

      ,,Si daca sunt, sunt un obsedat indragostit care vrea sa ii arate fetei pe care o place cat de mult o iubeste.''

     ,,Awww! Ce dragut! Dar sa nu uitam ca trebuie sa iti pun o intrebare!"

     ,,Si care e intrebarea?"

     ,,Tu ma urmaresti si dupa scoala?"

     ,,Da dupa ce imi fac temele, seara tarziu! De ce?''

     ,,Fiindca ma simt urmarita dimineata in drum spre scoala si dupa ore pana ajung acasa!"

     ,,Sunt sigur ca ala nu sunt eu si o sa incerc sa aflu daca chiar te urmareste cineva sau doar tu te simti asa! E ok?"

     ''Mersi mult, nici nu stii cat de mult apreciez asta!"

     ''Ma simt flatat!"

     ''Hai ca mai vorbim ca trebuie sa ma distrez cu my BFF.''

    ''Bine mai vorbim. Pa, Ema!"

    ''Pa, Justin!"

Vad ca Lucy a adormit asa ca sting televizorul si luminile si ma bag la somn. Cred ca am inceput sa simt ceva pentru Justin sau poate doar mi se pare. Chiar nu stiu. Adica e prima data cand sunt indragostita si parca totul se invarte in jurul meu, simt fluturi in stomac si roasesc de la orice lucru care imi aminteste de acest baiat...de Justin.

Hei oameni buni, inca un capitol. Faza cu intrebarile nu prea functioneaza sa scot de la voi niciun cuvant asa ca nu mai pun nicio intrebare.

Astept voturile si comentariile voastre. Pupici!

O Poveste...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum