Capitolul 13

343 15 2
                                    

  -Scuze ca am dat peste tine atunci la scoala.

Dupa care s-a facut nevazut. Deci inseamna ca el era atunci.... El era baiatul peste care am dat la scoala. El e baiatul cu ochi albastri. El e baiatul la care am tipat. El e baiatul caree chiar  ma iubeste cu toate ca am tipat la el, pe care l-am injurat, cu care m-am certat, iar el mi-a fost in continuare alaturi. Ar fi bine s-ai trimit un mesaj.

     ''Scuze ca am tipat atunci la tine.''

     ''Nu-i nimic. Oricum a fost vina mea. Eram prea grabit.''

     ''Ma gandeam ca poate ne vom intalni diseara. Poti sa vii pe la mine?"

      ''Desigur.''

      ''Dar as mai vrea, te rog sa te arati.''

      ''Nu pot face asta.''

      ''Promit ca oricum ai arata eu nu voi face nimic in legatura cu asta.''

      ''Promiti... Si daca nu sunt baiatul la care te asteptai?''

      ''Si daca esti?"

      ''Si daca nu sunt?

      ''Oh, te rog. Ne cunoastem de aproape trei saptamani. Acusi se face o luna. Oh, haide cat de rau poate fi.''

      ''Daca promiti ca nu o sa faci ca cum sunt alte fete, adica nu o sa mai vorbesti cu mine dupa din cauza la cum arat...bine.''

      ''Doar ma cunosti cum ai spus si sa stii ca mie nu-mi place sa fac discriminare. Toata lumea e frumoasa in felul ei.''

      ''Uite de aia imi placi tu mie. Esti sincera cu persoanele dragi.''

     ''Si unde esti?"

      ''Pai acasa. Caut informatii despre iubitul tau.''

      ''Si ai gasit ceva ciudat pana acuma?''

      ''Nu. Decat un articol dintr-un ziar. De unde spuneai ca este?"

      ''Din New York. De ce?"

      ''Fiindca am gasit un articol despre un Nick Foxstar, care la 14 ani a omorat o fetita. Nu se stie cauza dar nu a fost nici acum inchis cazul, aici mai spune cum ca el ar fi fugit din New York ca politia sa nu-l prinda.''

       ''O, Doamne! Sper sa nu fie vorba despre el.''

       ''Se pare ca ai dreptate fiindca in ziar e scrisa data de 15 august anul trecut, iar Nick al tau are 17 ani nu 15 cum ar fi daca e cel care a omorat fetita. Dar...''

        ''Dar ce????"

         ''Am mai gasit o stire in legatura cu un Nick Foxstar care este fiul uni mafiot foarte cunoscut din New York.''

         ''Acum are legatura de ce nu i-am cunoscut tatal doar pe mama lui. De fiecare data spunea ca tatl sau e plecat cu afaceri de familie in New York.''

         ''Deci daca ar fi el ar trebui sa ai grija.''

          ''Vai, de mine!"

    

           ''Ce e?''

 

          ''M-a sunat Nick, a zis ca vrea sa vorbim ceva important. Daca imi face ceva?"

         

        ''Stai linistita daca e ceva in neregula ii spui ca vrei la baie si ma suni sa te ajut. Ok?"

O Poveste...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum