Capitolul 3

330 22 2
                                    

O alta dimineata de scoala. Ma dau jos din pat cand imi aud telefonul sunand.

   ''Buna dimineata ,Ema!"

   ''Buna dimineata,Justin!"

   ''Arati bine in pijamaua cu fundite si ursuleti!" Cand am citit mesajul am inceput sa rosesc dar apoi mi-am dat seama ca el ma urmarea.

  ''Stai o secunda,tu ma urmaresti?"

  ''Poate da,poate nu"

  ''Esti imposibil!"

   ''Si tu esti superba!"

   ''Opreste-te! Ma faci sa rosesc!"

   ''De asta imi placi. Imi place zambetul tau cand citesti mesajele de la mine si cum dansezi cand matusa ta nu e in vizita!"

   ''Dar de unde stii ca stau singura si ca matusa mea ma viziteaza uneori?"

   ''Pai nu stiam ca stai singura pana acum!"

    ''Deci m-am dat singura de gol...ce idioata! Daca esti vreun criminal sau un violator,acum stii ca mai stau si singura,asa poti sa imi faci rau !"

   ''Stai linistita sunt doar un pustan de varsta ta, care este in clasa cu tine si care te iubeste enorm!!!"

   ''Stai o secunda,ziceai ca esti in clasa cu mine, dar la ce ora?"

   ''Prea multe intrebari pentru o zi!"

  ''Hai sa facem asa eu iti pun cate o intrebare pe zi si tu esti obligat sa raspunzi la ea! Ce zici?"

  ''Bine! Asa ramane!! Pe maine,Ema!"

  ''Pe maine,Justin"

  Dupa ce am terminat conversatia numai puteam gandi. Imi imaginam ziua cand ne vom vedea ,dar oare cand? Acum mai importanta este scoala si vad ca daca nu ma grabesc s-ar puitea sa raman pe afara la prima ora. Ma pregatesc,imi iau ghiozdanul si ies ,dar tot ce imi vine in minte este conversatia dintre mine si Justin. Oare am inceput sa simt ceva pentru el? Cred ca vorbesc prostii sau poate nu....

Inca un capitol. Astept comentariile si voturile voastre. Intrebarea din acest capitol este:
''Credeti in relatia dintre Ema si Justin?"

O Poveste...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum