Capitolul 6

286 20 2
                                    

Nu-mi vine a crede ca deja s-a facut dimineata si trebuie sa merg la scoala. Cu cateva ore inainte, Lucy a zis ca merge acasa ca trebuie sa isi ieie hainele pentru scoala si trebuie sa ajunga mai devreme ca sa duca ceva pentru ziarul scolii. Eu ma pregatesc , ma imbrac cu blugi albastrii, camasa bleumarin si sacou, iar in picioare o pereche de adidasi negri. Azi m-am gandit sa nu imi mai iau hanoracul. Ies din apartament si ma indrept spre scoala. Prima ora am istoria.

Intru in clasa, iar dupa mine intra profesoara care era urmata de cineva.

    -Copii, el este noul vostru coleg. Te rog prezinta-te.

  In clasa intra un baiat un pic mai mare decat mine ca inaltime, bine facut, era brunet si avea bretonul in fata iar prin el mai vedeai si cateva fire blonde (ma refeream la breton prin el) , era imbracat cu o camasa alba si pantaloni negri.

    -Ma numesc Nick Foxstar, am 17 ani si sunt din New York, dar m-am mutat definitiv aici.

   -Multumesc, domnule Foxstar! Va rog sa va asezati undeva si sa fiti atent la tabla.

Ma uit prin clasa sa vad unde sunt locuri goale, dar se pare ca doar cel de langa mine e liber. Se aseaza si se uita la mine cu un zambet tamp. Atunci imi aplec capul ca nu cumva sa ma vada ca am rosit.

  Ora trece repede si ma indrept spre dulap cand vad ca cineva fuge sa ma prinda din spate. Cand ma uit sa vad cine, observ ca era Nick.

   -Hei, eu sunt Nick! Dar cred ca ma stii de la ora de istorie. Sunt nou aici si as fi avut nevoie de cineva sa imi arate scoala. Ai putea?

   -Ăăă... Cred ca da... Eu sunt Ema.

   -Pai atunci ne vedem in pauza de masa aici langa dulapul tau?

   -Da, mi-ar face placere.

   -Ne vedem atunci! Pa.

   -Pa.

Pauza de masa a trecut repede si acum ma plimb cu Nick prin scoala sa ii arat clasele si curtea.

   -De cand te-ai mutat aici?

   -Din vara anului asta.

   -Si unde locuiesti?

   -Pe Luck Street, bloc Nr. 2 , scara B. Tu?

   -Pe Luck Street, bloc Nr. 2 , scara B, apartament 35.

   -Nu cred. Eu apartament 40.

   -Suntem vecini. Ce tare.

   -Da. As putem sa ne petrecem timpul impreuna si in afara de scoala.

   -Stii cred ca esti a doua persoana care vrea sa steie cu mine.

   -Dar cine nu ar sta cu o fata asa de frumoasa ca tine?

   -Pai sunt niste fete care imi distrug viata, dar nu asta e important acum. Hai sa iti arat terenul de fotbal.

   -Sunt tribune acolo?

   -Da, de ce?

   -Hai sa stam in tribune si sa mancam pranzul.

   -Bine.

Ne asezam in tribune si acesta imi pune o intrebare cam ciudata.

   -Ai avut primul sarut?

  -Ce?!!!!

   -Scuze. Stiu ca e o intrebare cam ciudata dar doar vroiam sa stiu.

   -Pai, ca sa fiu sincera, nu l-am avut.

   -Nici eu.

   -Nu cred. Esti un baiat asa de dragut, orice fata nu ti-ar rezista.

   -Dar asta este adevarul.

   -Ok.

   -Esti draguta, stiai.

  -Ma faci sa rosesc.

Atunci vad ca s-a intors cu fata spre mine si atunci am dat peste un albastru in ochii sai, pur si simplu am ramas muta. Se apropia de mine incet pana si-a atins buzele de ale mele formand un sarut dar nu a tinut mult fiindca s-a sunat si a trebuit sa plecam la ore. Ultimele ore au trecut repede si acum ma indrept spre casa cu Nick care ma tine de mana, degetele noastre incolacindu-se intre ele. Inainte sa intru in apartament acesta s-a apropriat de mine si si-a lipit buzele incet de ale mele. In acel moment vroiam sa il simt asa ca mi-am trecut mainile dupa gatul sau apropriindu-l mai tare de mine. Ne-am tras amandoi din sarut ramanand fara aer. Acesta mi-a dat numarul lui si mi-a zis sa-l sun daca am nevoie de ceva. Pe urma am intrat in apartament si am vazut ca am un mesaj pe telefon.

     ,,Cine e baiatul cu care te sarutai in tribune?!!!!!!!!!!!"

Heyoooo, inca un capitol, nu sunt foarte multumita de el dar na. Oricum astept voturile si comentariile voastre. Pupici!

O Poveste...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum