Sunt acasa in pat si nu pot sa-mi scot din minte mesajul de ieri asa ca trimit un mesaj pe acel numar.
" Cine esti ?"
Nu astept mult asa ca primesc un mesaj.
''Sunt iubirea vietii tale!''
''Foarte buna gluma,dar sa stii ca cu mine nu merge ,"
''Dar eu nu glumesc ca sa vezi cat de mult tin la tine, zic sa te uiti la usa''
Dupa ce citesc mesajul ma ridic si merg la usa cand sa deschid, iar am mai avut un soc. Am gasit pe pres un buchet mare de lalele rosii,care sunt preferatele mele.
''De unde ai stiut ca imi plac lalele rosii''
''Ti-am spus ca eu stiu tot si ca te cunosc foarte bine"
''Dar daca te rog poti sa-mi zici macar cum te cheama?"
''Pai poti sa-mi zici Justin dar sa stii ca nu asta e numele meu"
''Dar de ce nu-mi spui cum te cheama?"
''Toate la timpul lor ''
''Dar...''
''Niciun dar!"
''Bine si mersi pentru flori!"
''N-ai pentru ce! Eu fac orice pentru scumpetea mea!"
''Sa nu mai imi spui niciodata asa!!!!!"
''Dar de ce?"
''Fiindca nu imi place si ma dezgusta cand o zice cineva!"
''Bine. Atunci noapte buna,Ema!!!"
''Noapte buna ,Justin!"
Nici nu-mi dau seama cand s-a inserat. Cand vorbesc cu Justin ma simt eu insumi ,nici macar cu Lucy nu ma simt asa. Inima incepe sa tresare cand ma gandesc la mesajul primit dupa scoala.
Ma duc si ma uit in oglinda. Oare cine ar pacvea o fata cu ochi albastrii,par saten tuns pana la umeri, care poarta hanorace si e foarte timida la cei 17 ani ai sai ? Oare el va fi cel care imi va face inima sa tresare la fiecare atingere si care imi inebuneste mintile cand ma priveste? Prea multe intrebari fara niciun raspuns!!! Ma asez in pat si simt ca ochii nu mai au puterea sa steie trezi si adorm intr-un somn dulce.
Inca un capitol nu foarte stralucit dar sper ca v-a placut!!!!
La fiecare capitol voi pune cate o intrebare si astept raspusurile voastre.
Intrebarea de astazi este:
''Vreti mai mult dialog,naratiune sau ambele imbinate?"
CITEȘTI
O Poveste...
RomanceO Poveste... mai bine spus povestea Emei. O fata care trece de greutatile vietii usor dar cu multe intamplari urate si frumoase.