Σημερα είναι Χριστούγεννα και είμαι πολύ χαρούμενη. Η μητέρα μου δεν δουλεύει σημερα (όπως ο υπόλοιπος κόσμος) και πραγματικά είμαι τόσο ενθουσιασμένη που δεν περιγράφεται. Τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή. Τα λατρευω τόσο πολύ. Αλλά μακάρι να ήταν και η Άννα εδω,θα ήταν πολύ καλύτερα.Κατέβηκα κατω και είδα την μητέρα μου και τον Μαξ στο σαλόνι. Ακομα και το τζάκι είναι αναμμένο. Σημερα είναι η μέρα των γλυκών,χωρίς όρια.
-"Καλημέρα" λεω ενθουσιασμένη.
-"Καλημέρα αγαπητή μου" λέει η μητέρα μου.
-"Καλα Χριστούγεννα" τους λεω και τους αγκαλιάζω.
-"Επισης" λένε και οι δυο.
Αχ,τόση χαρά. Έφαγα ένα ωραίο και χριστουγεννιάτικο πρωινό. Ανοίξαμε τα δώρα και μου πήραν το iPhone 8 και ένα υπέροχο χρυσό κολιέ με το καλλιγραφικο γράμμα «Ε». Σαν πεντάχρονο κάνω:').Η μέρα κύλισε συζητώντας. Μιλάμε τώρα για την παραμονή της πρωτοχρονιάς.
-"Πω πω. Ο καινούργιος χρόνος πλησιάζει" λεω χαρούμενα
-"Ναι..." λέει η μητέρα μου χαρούμενη.
-"Πως θα την περάσουμε φέτος;" ρωτάει ο Μαξ.
-"Αα,ξέχασα να σας πω. Θα έρθουν οι Τζονσον σπιτι μας" απαντάει χαρούμενη.
Πφφ! Πλάκα μου κανεις. Την κοιτάζω κα ανοιχτό το στόμα.
-"Ελπίζω να μην σας πειράζει. Βλέπετε,είναι σημαντικό να σε συμπαθεί το αφεντικό σου και χαιρομαι πολύ που είστε φίλοι με τον Αλεξ. Πολύ καλο παιδι φαίνεται" λέει η μητέρα μου.
Ουυ, το καλύτερο. Μάλλον δεν ξέρουν ότι είναι player. Και το ότι κάνω κάτι μαζί του με ανατριχιάζει γιατί ποτε δεν θα εκανα κάτι τέτοιο.
-"Είναι πολύ καλο παιδι ο Αλεξ" λέει ο Μαξ και με κοιτάζει στραβοχαμογελωντας.
"Μια χαρά θα περάσουμε την παραμονή της πρωτοχρονιάς" λέει πάλι ο Μαξ.
Ε; Γιατί μου χαμογέλασε; Ξέρει; Ανατρίχιασα.Σημερα επιστρέφει η Άννα. Δώσαμε στις 18:30 ραντεβού στο πάρκο. Είμαι ενθουσιασμένη. Μου έλειψε πάρα πολύ. Θα βάλω αυτα:
Τώρα περπατάω και σκέφτομαι το αυριο. Γιατί με μισεί τόσο πολύ η ζωή; Τόσα άτομα υπάρχουν στον πλανήτη,γιατί αυτό; Και το καλύτερο απ'ολα είναι ότι δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι θα βάλω αυριο. Η μητέρα μου είπε ότι πρέπει να ντυθώ επίσημα. Πωω. Επισης,με την Λιζα δεν έχω μιλήσει από εκείνο το βράδυ. Η Άννα μου είπα να την σνομπαρω...οποτε αυτό κάνω. Τώρα που το σκέφτομαι παίζει να την συναντήσουμε. Πωω δεν έχω όρεξη. Απλώς θέλω να δω την κολλητή μου.
YOU ARE READING
Perfectly imperfect
RomanceΗ Έμιλυ είναι ένα δεκαεξάχρονο κοριτσι το οποίο μετακομίζει στην Αγγλία με την μητέρα της και τον αδελφο της. Δυστυχώς έχασε τον πατερας της όταν ήταν πολύ μικρή. Στην Αγγλία πρόκειται να γνωρίσει ένα αγορι ονόματι Άλεξ ο οποίος την ενοχλει με έναν...