Ξανα επέστρεψε το 6pack μου! Έριξα τόσο γέλιο σημερα με τον Αλεξ που δεν έχω ρίξει ποτε στη ζωή μου. Είδαμε 2-3 ταινίες και κοιμήθηκα στην αγκαλιά του. Αλλά οι σκεψεις μου ΠΟΤΕ δεν κοιμούνται. Γιατί συνεχίζω να τον φιλάω αφού ξερω ότι δεν ειναο σωστό; Και κάπως ετσι πέρασε το βράδυ μου. Πραγματικά δεν τον καταλαβαίνω. Ποια είναι η λογική του;Μολις ξυπνησα από όλες αυτές τις σκεψεις και από τον ύπνο μου και βλέπω το ταβάνι του δωματίου μου. Σημερα είναι η τελευταία μας μέρα στο Παρίσι και είμαι στεναχωρημένη. Θα πρέπει να φύγουμε από εδω κατά τις 23:00 ώστε να προλάβουμε την πτήση μας με το αεροπλανο στις 2:00 π.μ. και στις 7:00 π.μ. θα είμαστε στο Λονδίνο. Θα κοιμάμαι για μια μέρα,δεν υπάρχει περίπτωση να σηκωθώ νωρις. Εξάλλου Τετάρτη είναι!
Τελειώσαμε με τα ψώνια,πήρα και στον εαυτό μου μερικά πράγματα και τώρα κάθομαι στην αγαπημένη μου αιώρα παρατηρώντας την ομορφιά του Παρισιού. Όμως άλλα σκέφτομαι. Όταν γυρίσω Λονδίνο θα δω τη κολλητή μου (όπου είναι τέλειο πράγμα) αλλά θα ξεκινήσουν τα δράματα με Τζέισον,Λιζα,Βανέσσα κ.τ.λ. και δεν έχω όρεξη. Εδω είναι ωραια και ήρεμα. Τελικά έχουν δικιο ότι η ευτυχία κρατάει για λίγο!
Μετά από καμία ώρα ξαπλωνοντας στην αιώρα μου,πηγα να ετοιμαστώ διότι κατά τις 17:00 θα πάμε να φάμε και μετά που θα έχει βραδιάσει θα πάμε στον πύργο. Αργότερα θα επιστρέψουμε στο σπιτι των Τζονσον και ξεκινάει αυτό το μεγάλο ταξιδι αν και θα κοιμάμαι όλη την ώρα! Εβαλα αυτα για το δείπνο:
Και μετά αποφάσισα να βάλω ένα κολάν και μια μπλούζα ώστε να είμαι άνετη στο ταξίδι. Το πόδι μου πιστεύω ότι έχει καλυτερεύσει με σχέση όταν ήρθαμε σε αυτό τον παράδεισο.
Το φαγητό στο Παρίσι είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ! Δεν θα το άλλαζα με Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α. Το ευχαριστήθηκα τόσο πολύ! Πήγαμε σε ένα πανέμορφο εστιατόριο όπου είχε ένα απίθανο φαγητό. Όμως το φαγητό του Παρισιού δεν συγκρίνεται με τον Πύργο του Eiffel! Τώρα βρισκόμαστε από κατω του και τον παρατηρώ με ενθουσιασμό. Λαχταρώ να έρθω εδω από την ημέρα που ήρθα.
-"Το καλύτερο για το τέλος" λέει η μητέρα μου και της χαμογελάω.
Το βράδυ είναι πανέμορφος ο πυργος. Είναι το στολίδι του Παρισιού!
-"Λοιπόν επειδή δεν χωράμε όλοι στον ανελκυστήρα,δυο θα περιμένουν να ανέβουν μετά" λέει η κ. Κάθριν.
-"Εάν είναι ανεβαίνω μετά εγω" λεω.
-"Τη συνοδεύω εγω" λέει ο Μαξ.
YOU ARE READING
Perfectly imperfect
RomanceΗ Έμιλυ είναι ένα δεκαεξάχρονο κοριτσι το οποίο μετακομίζει στην Αγγλία με την μητέρα της και τον αδελφο της. Δυστυχώς έχασε τον πατερας της όταν ήταν πολύ μικρή. Στην Αγγλία πρόκειται να γνωρίσει ένα αγορι ονόματι Άλεξ ο οποίος την ενοχλει με έναν...