Κεφάλαιο 38

156 12 5
                                    




Έκλεισα τη συνομιλία και κοιτάζω την Άννα η οποία είναι έτοιμη να σκάσει από: τις ερωτήσεις,την αγωνία και τον ενθουσιασμό. Επειδή είναι λίγο άβολο λεω:
-"Τι λες να σημαίνουν οι κόκκινες καρδούλες;"
Ωραια ερώτηση Έμιλυ,μπράβο!
-"ΟΤΙ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ;" φωνάζει για άλλη μια φορά.
-"Σκασε μωρή. Και οχιι" λεω.
-"Όσο κιουτ και να φαίνεσαι με τον Σαμ εγω θα σε σιπαρω για μια ζωή με τον Αλεξ" λέει και χτυπάω το κούτελο μου.
-"Πας καλα κοριτσι μου;" τη ρωτάω αν και ξερω ήδη την απάντηση.
-"Αα μην ξεχάσουμε και τον Τζέισον. Πωπω μαζεύονται σιγά σιγά" λέει και τη βαράω.
-"ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΠΙΤΣΕΣ" φωνάζει η μητέρα μου από κατω.
-"ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ" φωνάζω κι εγω.

Φάγαμε τις πίτσες και αποφασίσαμε να δούμε καμία ταινία εγω και η Άννα. Η μητέρα μου πήγε για ύπνο και τα αγορια περιμένουν υπομονετικά να δουν τι θα βάλουμε επειδή είναι η σειρά μας να διαλέξουμε ταινία. Δεν γκρινιάζουν και δεν παραπονιούνται γιατί φοράμε σορτσάκια. Από ότι φαίνεται,δεν τους χαλάει και πολύ η θέα! Αηδία αλλά έχει πολύ πλάκα. Έχει πολύ ζεστη και ήδη με έχει κουράσει. Άσε που τα κουνούπια χειροτερεύουν τη κατάσταση.

Επόμενη μέρα

Ξυπνησα στις 13:00. Φυσιολογικά δηλαδή! Ξεκίνησα να κάνω τα απαραίτητα,ετοίμασα πρωινό και το ζευγαράκι προσήλθε μετά από λίγο. Ναι σημερα θα πάμε στη παραλία και ναι θα έρθουν τα αγορια μαζί μας. Θα έχει (πιστεύω) πολύ πλάκα να γνωριστούν διότι ο Μαξ και ο Αλεξ είναι ζηλιάρηδες. Εβαλα ένα ωραίο και απλό μαγιό:

Σημερα κανόνισα με τον Σαμ και τη παρέα του να κάτσουμε και το απόγευμα δηλαδή θα ανάψουμε φωτιά και τα σχετικά

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Σημερα κανόνισα με τον Σαμ και τη παρέα του να κάτσουμε και το απόγευμα δηλαδή θα ανάψουμε φωτιά και τα σχετικά. Είμαι ενθουσιασμένη!

Αφού ουσιαστικά σύραμε τα αγορια,φτάσαμε επιτέλους στη παραλία! Βαριόντουσαν να περπατήσουν δηλαδή ποσο πιο τεμπέληδες;
-"Να τοι" λέει χαρούμενα η Άννα.
Τους βλέπω και προχωράμε προς το μέρος τους. Ο Αλεξ τύλιξε το χέρι του γυρω από τη μέση μου και εγω χαμογελάω ενώ κυκλοφορούν χίλια ερωτηματικά στο κεφάλι μου.
-"Γεια σας παιδιά" λέμε ταυτόχρονα με την Άννα και γελάμε.
Χαιρετηθήκαμε,σύστησα τα αγορια στα παιδιά και πηγα να τους αγκαλιάσω. Βάλαμε αντηλιακό ακα λάδι μαυρίσματος και μπήκαμε στη θάλασσα η οποία ήταν κυριολεκτικά κρυστάλλινη. Είναι μια υπέροχη παρέα αν και η Χριστίνα και η Φοίβη κοιτούσαν καλα καλα τον Αλεξ. Αλλά γιατί να μην κάνω στον Αλεξ ότι μου έκανε πριν; Ουπς!

Perfectly imperfectWhere stories live. Discover now