Prolog

102 21 3
                                    

Pewnego dnia dziewczyna dostrzega chłopaka, który ją śledzi... Ale ten nigdy nie podchodzi zbyt blisko do dziewczyny, nieznają swoich imion gdyż, nieprzedstawili się sobie nawzajem na imprezie. Ale to miało się niedługo zmienić.
Główna bohaterka jest to 17 letnia Yumiko - dla znajomych Yumi. Yumi jest słodka, pomocna, szalona, czasami wredna i buntownicza, ale poza tym jest to dziewczyna ideał... Nie jest w związku od 2 lat, nieufa chłopaką, gdyż jeden ją bardzo zranił i obiecała sobie że nie da już nigdy zrobić sobie krzywdy psychicznej ani fizycznej.
Leo-bo tak nazwał się jej były chłopak. Był bardzo wybuchowy, często pił i zdradzał Yumi, ta mu jednak wybaczała za każdym razem bo mówiła że się zmieni dla niej. Ale było tylko gorzej jej przyjaciele namawiali ją żeby odeszła od niego w końcu miała się gdzie podziać, tzn. Nie miała rodziców a brat jej nienawidził. Uważał, że przez Yumi ich rodzina się rozpadła... Ich rodzice i brat zginęli w katastrofie lotniczej - Yumi zawsze brała całą winę na siebie, wmawiała sobie i innym że to przez nią nie żyją, bo to ona ich namówiła na lot samolotem, bo oni nie byli przekonani do tego.... Wróćmy jeszcze do Yumiko, była inna od reszty dzieci. Zawsze od małego nielubiła kolorów, ubierała się zawsze na czarno lub odcienie szarości, ale nie tylko to było w niej dziwnego zawsze gdy kładła się spać, miała tak jakby koszmar?
Śniło się jej bardzo często,, jak jest w lesie i siedzi na bujanej huśtawce która znajdowała się na ganku, słyszała rozmowę rodziców brzmiała ona tak:
-Nie będę wychowywać tego potwora ~powiedział tata wściekłym głosem.
-Nie zostawisz mnie z nią samą? ~odpowiedziała mama przestraszona
-Ja ciebie?! Nigdy ~ powiedział mężczyzna z lekkim zawachaniem
-To co zamierzasz?
-To na co ona zasługuje! Zabijemy ją!
Zaczęła uciekać przez las biegła kilka kilometrów w wgłąb lasu, gdy dotarła do drewnianego domku nad małym jeziorem. Zapukała, a te się otworzyły i zobaczyła w nich swojego ojca, który wyciągnął Nuż i wbił go jej prosto w serce,, zawsze po tym się budziła z łzami na policzkach... Czesto również przewidywała przyszłość przez to jak jej robiło się słabo lub mdlała...

Ale to zostawię na inną chwilę i zapraszam do poznania jej dalszej historii ♥

On i Ona 💓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz