twenty six

1.8K 295 72
                                    

"Merhaba,

Şu an bu notu hanginizin okuyor olduğu hakkında bir fikrim yok.

Yine de hanginiz olursa olsun, birazdan okuyacaklarını anlayışla karşılayacağına eminim.

Herhangi bir yerinde okumayı bırakmak aklından geçecek en son şey bile olmamalı çünkü yazdıklarım yalnızca benimle sınırlı değil.

Bu bir veda mektubu da değil.

Buna kaybedişlerin beraberinde getirdiği bir kaçış notu da denebilir.

İfade edebildim mi?

Emin değilim.

Yolumu kaybettim.

Ve geriye dönmek yerine arkamda bıraktıklarımdan kaçmayı seçtim.

Birilerinin beni Jennie'nin ölmediğine inandırmasına ihtiyacım vardı fakat bunu benden başkası yapamayacaktı, değil mi?

Başlarda buradan bir çıkış olmadığını söylediğimde bana inanmamış olmanız umurumda değildi.

Ama haklıydım.

Şimdi ise buradan bir çıkış olmasına rağmen umutsuzum.

Huzursuz hissediyorum.

Jennie'ye onu sevdiğimi söyleyemeden gitmesinin üzerinden ne kadar geçti bilmiyorum.

Ona hep değer veriyordum fakat onunla konuşacak çok daha fazla şey vardı. Beni ne olursa olsun dinleyip anlaması ve beni teselli etmesine ihtiyaç duyduğum anlardan birindeyim fakat bunun olması için ilk önce Jennie'nin yaşıyor olması gerekmez mi? Anımsadıkça canım yanıyor ve ben onu özlüyorum.

Gerçekliğini kavrayamadığım çok fazla şey oldu fakat sonuncusu, en ağır olanıydı.

Belki ileride birkaçınızın olur da yenik düşmesine göz yumacak mecalimin kalmayışı beni tedirgin eder sanıyordum fakat artık ne hissettiğimi veya içimde ne yaşadığımı ayırt edemez oldum.

Bundan sonra sizinle devam edemeyeceğim.

Gerçek anlamda tükendim.

Tükenmişlik çaresizliğe eşdeğerse, hiç olmadığım kadar çaresizim, bunu inkâr etmem aptallık olur.

Bir şey öğrendim.

Bunu gitmeden önce söylememem gerekse bile bilmeniz gerekir diye düşündüm.

İçinde olduğumuz bu uygulamadan çıkmanızın bir yolu var.

Ama bunun yanında başka ters bir durum daha var.

Playhit'in yalnızca 7 kişinin çıkmasını istemesini öğrenmemin üzerinden de çok geçmedi.

2 kişi.

2 kişi daha istiyor.

Üzgünüm, kendim dışında çıkamayacak olanları da ben seçmek zorundaydım.

Kimi seçtiğimi size söylersem içinizden biri ceza alacaktı ve bunu yapacak en son kişi bile değilim.

Özür dilerim.

Sizinle devam edemeyeceğim için, yalnızca buradan yazma cesaretinde bulunabildiğim için, korkaklık edip kaçtığım için ve belki de benim yüzümden buradan asla çıkamayacak olan iki kişi için.

Dikkatli olmanız gerektiğini unutmayın, her birinize güveniyorum ve en sonunda çıkabileceğinizi umuyorum.

Belki de buradan çıkışınız size tahmin ettiğinizden daha yakındır."

-park jimin.

-

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
playhitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin