Chaeyoung
Flashback
▶Seçenekler
☞Playhit gruplarını incele.
[Hitplayers]
[J&T] ✔
Grup kullanıcıları görüntülenemiyor.
Böyle bir grup bulunamadı.
Playhit durduruldu.
Çık ✔ | Bekle ❌
Hata.
❎
Hata.
❎
▶Seçenekler
☞Aktif profilleri görüntüle.
[Yardımcı kullanıcı]
[Jeonjkook_] ✔
Bu kullanıcının profil fotoğrafı görüntülenemiyor.
Biyografi: notfound//PsWw9wimindanger.w
Playhit'ten bir bildirim ↙
Sil ❌
Aç ✔
Bildirim açılıyor...
Park Chaeyoung.
Jeonjkook_ adlı kullanıcının tehlikede olduğunun farkına varabildiğin ortada.
Önünde iki seçeneğin var.
İlki, sana yardım edebilecek kullanıcılardan Lalisa Manoban ile iletişime geçebileceksin ama buradan tamamen kurtulduğunda ise eş zamanlı olarak, senin için kendini riske atan Jeonjkook_ adlı kullanıcının sonunu da kendi ellerinle getirmiş olacaksın.
İkincisi, Jeonjkook_ adlı kullanıcıyı kurtarmayı seçtiğin takdirde ise hapsolduğun bu uygulamada onunla birlikte yerini koruyacaksın ve size bahşedilen yeni cezalarla başa çıkmaya devam edeceksiniz.
Her şeyden önce göz ardı etmemen gereken nokta, çoktan çıkmayı başarmış eski Playhit kullanıcılarından biriyle iletişime geçebilme lüksüne sahip olduğun ve böyle bir atakta bulunduğun an uygulamadaki yerine son verme gibi bir ihtimalinin olduğunun farkına varman gerektiği. Bir kullanıcıyı ardında bırakmak koşuluyla buradan kurtulabilirsin. Bu sebeple hamlelerini seçerken dikkatli ol.
Yine de seçim senin.
-Playhit.
Playhit'ten yeni bir bildirim ↙
Sil ❌
Aç ✔
Bildirim açılıyor...
Gmail yoluyla Lalisa Manoban ile iletişime geç.
Jeonjkook_ adlı kullanıcıyı aldığı cezadan kurtar.
[Jeonjkook_ adlı kullanıcının hesabı aktifleştirildi.]
Sayfada kal ❌
Geri çık ✔
▶Seçenekler
☞Aktif profilleri görüntüle.
[Yardımcı kullanıcı]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
playhit
Fanfiction[bts,bp] ༄ "Playhit'e hoşgeldin. İki tarafta birden yer alamayacağın bu oyun sonun olabilir. Dikkatli ol, iki grupta oyunun yöneticisi tarafından onaylanmış gruplar arasında. Sahte hesaplara kanarsan ve iki gruba birden girmeye kalkışırsan siteden b...