play for playhit: 1 (playhit evrenine dönüş)

160 18 5
                                    

Playhit'ten yeni bir bildirim

Görüntüle ✔

Park Chaeyoung, bir yardımcı kullanıcının yapması gereken hamleleri doğrultusunda ilerlemediğini saptadık. Jeon Jungkook senin uğruna kendini feda ettiğinden beri Playhit'in amacına ulaştığı kanısına varmamız da cabası.

Bu yüzden Playhit'in kurucuları tarafından alınan ve spontane gelişen karar doğrultusunda Playhit'in sistematik dizaynında birkaç değişikliğe gitme kararı alındı.Playhit'in bazı gerçeklerinin gün yüzüne çıkmasında bir sakınca görmediğimizi bilmeni isteriz.

Olumlu yaklaşacağından şüphemizin olmadığı bu teklif Playhit'in kaderini yeniden değiştirebilir.

Jeon Jungkook'u geri getirmen karşılığında hayatta kalan diğer kullanıcılarda Playhit'e geri dönmek durumunda kalır.

İyi düşün, doğru karar ver Park Chaeyoung.

Bildirimi sil ❌

Jeon Jungkook'u geri getir ✔

İsteğin aktif hale getiriliyor...

Bilinci geçici olarak dondurulan Jeon Jungkook'un hapsolduğu odadan çıkabilmesi için kurucular tarafından Jeon Jungkook'un deney sebebiyle dondurulan bilincinin yerine gelmesi için interaktif sistemden komut vermeleri bekleniyor...

Eski kullanıcılar için Playhit tarafından simüle edilen deneye tabii tutulan ilk deneklerin yeniden Playhit'e dönmesi bekleniyor...

İsteğin aktif hale getirildi!

Geri çık ✔

▶ Seçenekler

Her iki gruptan bir kullanıcı ile iletişime geç

Kurallara aykırı hareket eden kullanıcılar için sana seçme hakkı tanınan bir cezayı aktif hale getir

Profilini düzenle

Playhit altyapısını incele

Eski kullanıcıları görüntüle

Grupları görüntüle

J&T

• Hitplayers

Playhit'ten yeni bir bildirim

Görüntüle

Eski Playhit'e elveda vakti, rosesarerosie.

Lee Minhyuk'un yardımcı kullanıcı olarak devam edecek olmasıyla sen diğerleriyle eski Playhit kullanıcısı olarak daha zor bir Playhit, diğer bir deyişle daha zor bir kurmaca gerçekliğin ön planda olduğu deneyde kaldığın yerden devam etmek durumundasın.

Geri çık ✔

Eski kullanıcıların olduğu geçici süreliğine karma olarak oluşturulan sohbet odasına yönlendiriliyorsun...

playhitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin