3🌸

244 10 0
                                    

FLORENCE
-Czyli chcesz mi powiedzieć, że ty też dowiedziałeś się w swoje osiemnaste urodziny i ojciec groził ci, żebyś mi nie mówił o niczym i nie próbował mnie odnaleźć-spytałam zszokowana
-Tak właśnie było- powiedział- jak mam być szczery to nie do końca go posłuchałem, bo założyłem anonimowe konta i obserwowałem twoje Social Media.
-Okej, to jest dziwne- odpowiedziałam jeszcze bardziej zaskoczona- można powiedzieć, że też wiedziałam co robiłeś  na codzień, bo czasami patrzyłam na wasze konto na Instagramie  i oglądałam nagrania z koncertów.
-Chciałbym żebyśmy się lepiej poznali. Nie myśląc o przeszłości i o tym, że mogliśmy się już dawniej poznać- zaproponował
-W sumie to czemu nie -powiedziałam- więc może zagramy w 5 pytań?
-Okej, w takim radzie ja zacznę-zawiadomił chłopak- Gdzie byś chciała mieszkać w przyszłości?
-Myślę, że w Londynie, zawsze chciałam tam mieszkać-odpowiedziałam-Czy naprawdę masz tak dobre relacje z chłopakami tak jak to wygląda w mediach?
-Tak, czasami się kłócimy, ale to tak chyba każdy-rzekł Niall-Masz tutaj jakiś bliskich przyjaciół?
-Mam przyjaciółkę Leę i przyjaciela Alana, który jest gejem, więc mam pewność, że się przynajmniej we mnie nie zakocha i będziemy mogli się normalnie przyjaźnić- powiedziałam- Czy masz dobre kontakty ze swoją matką i naszym ojcem?
-Z mamą mam bardzo dobre kontakty, a z ojcem nie za bardzo, uważam, że byłoby lepiej gdyby do nas nie wracał-odpowiedział-to samo pytanie dla ciebie
-Mam identycznie jak ty- oznajmiłam- Ile miałeś dziewczyn?
-Niewiele, kilka w liceum, a w trakcie kariery nigdy nie miałem prawdziwej. Wszystkie moje związki były tylko ustawione przez naszych menadżerów.-powiedziałam- znowu to samo dla ciebie
-Dziewczyny nigdy nie miałam- zażartowałam- jeśli chodzi o chłopaków to miałam tylko jednego, ale zerwał ze mną w naszą pierwszą rocznicę i odszedł do szkolnej dziwki. Czy myślałeś kiedyś o tym żeby rzucić cała karierę w cholerę?
-Pewnie że tak, ale zbyt kocham swoich fanów żeby im to zrobić, zresztą kocham to co robię i że mogę się rozwijać- odpowiedział- masz jakieś pasje?
- Kocham śpiewać, chociaż kompletnie nie potrafię. Uwielbiam grać na ukulele, gitarze i pianinie. Oraz lubię fotografię- podsumowałam- a ty masz jeszcze jakieś inne zainteresowania niż śpiew?
- Kocham grać w golfa, ale to chyba wiesz i gram na gitarze tak samo jak ty- odpowiedział.
Gdy skończyliśmy grać było już dosyć późno, więc stwierdziliśmy, że skoro miałam iść do klubu z okazji moich urodzin to Niall pójdzie ze mną. Na co dzień ciągle pracuje, więc przyda mu się taki wypad.

NIALL

Muszę przyznać, że Flo jest wspaniałą osobą. Może i nie jestem w stanie jeszcze ją nazywać moją siostrą jednak myślę, że niedługo nasze relacje będą bardzo dobre.
Poznaliśmy się trochę grając w pytania, następnie wymieniliśmy się Twitterami, aby móc ze sobą pisać jak wyjadę.
Po pół godziny przygotowań wyszliśmy w końcu z domu i zdecydowaliśmy się iść do pobliskiego baru.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cześć wszystkim!
Przepraszam, że ten rozdział był taki krótki jednak w następnym wam to wynagrodzę, bo będzie MAŁA DRAMA niebawem.
Do następnego, xx

How I met my brother/ N.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz