Cine ar fi crezut? Cine şi-ar fi imaginat ca aveam să le pierd pe amândouă? Le-am avut, însă le-am pierdut la fel de repede pe cât se pierde praful în vânt. Nu mi-o voi ierta niciodată, însă ştiu că ele m-au iertat, iar acest lucru îmi dă forţă să merg mai departe. Acest gând si fetiţa mea, Jennet Perrie Malik. Am adoptat-o. Iar astazi se întâmplă să se împlineasca 3 ani de la moartea lui Jen si 6 de la moartea lui Perrie. Poate nu au murit in aceeaşi zi, insă am hotărât să le comemorăm pe amândoua în acelaş timp. Si pentru prima data de când am adoptat-o va merge cu mine să îşi "cunoască" mamele.
Pe JP(Jennet Perrie) am adoptat-o în urma cu un an, la vârsta de 4 ani. I-am spus ca eu voi fi tatal ei, si cand m-a intrebat despre mama ei i-am raspuns ca are doua, care o vegheaza de sus, de langa ingeri. Este un copil minunat si se pare ca are putin din fiecare sora. Misterul lui Jennet si zburdalnicia lui Perrie.
Ca în fiecare an, in aceasta zi e innorat, nu ploua, dar e foarte frig. Fac acelas ritual de 3 ani. Am doua buchete de flori in mana, unul cu lalele galbene iar celalalt cu trandafiri rosii. Lalele i le pun lui Jennet iar trandafiri lui Perrie. Si asa cum m-am invatat imi indrept privirea spre cer sperand ca o picatura de ploaie sa cada, insa nimic. Apoi imi indrept privirea catre amandoua. Mi-e dor de ele, dar mai ales de Jennet. Inca nu realizez ca s-a terminat totul atat de brusc.
A intrat la cateva ore dupa ce am dus-o la spital, in coma. A stat asa cateva saptamani, 12 la numar,apoi s-a stins. A disparut la fel de brusc cum a aparut in viata mea.
-Tati, care mami a fost mai buna?
M-a surprins intrebarea ei,pana acum nu facusem diferenta intre cele doua, chiar daca eu o iubeam inca pe Jennet.
-Nu stiu, vei stii cand te vei revedea cu ele . Peste cateva decenii.
-Bine,tati. Acum putem pleca de aici. Ma inspaimanta locul acesta.
-Haide,scumpo.
Am luat-o de manuta si am plecat. Privirea mea inca era in spate,la cele doua surori, care mi-au schimbat viata, brusc si radical, trasformand-o intr-un OSPICIU.
SFÂRŞIT
CITEȘTI
Madhouse-FireStarter
FanficPartea a II-a la MadHouse vine cu mai multe personaje,acţiune complexă şi de ce nu şi puţin mister.