ať .je. nademnou.

2.8K 152 20
                                    


Dneska je první den. Strašně mě sere, že to tu musím opakovat. třida je jeden kreten vedle druhýho.. pár jich je sexy a možná bych s nima zašel na záchod, ale pro druhý kolo bych si nikdy nepřišel. 
Máme jen dvě hodiny. Teď je první a ta úča mele sračky o školním řádu už asi věčnost. Zaujala mě jedna část. A to, že zprávu o smrtelném úrzu zasílá škola. Zajímalo by mě, jestli když zabiju učitelku, bude se to brát jako smrtelný úraz.

Máme za sebou teprve čtvrt hoďky. A já už zestárl tak o sto let.
Vždycky když se nudím, přemýšlím o vážných vztazích a dopraccuju se k tomu, že začnu uvažovat nad tím, jestli to, co dělám je správné.
Mám rád kouzlo jedné noci. Chtěl bych mít vážný vztah? těžko říct. Mám rád volnost, ale pokud si mám představit svého prince na bílém koní, tak je to někdo, kdo se se mnou hned nevyspí. Chtěl bych, aby mě udělal jiným..lepším člověkem než jakým jsem teď.

Bum. Zvoní. Tohle fantazírování vždycky pomůže opustit se od reality a přežít hodinu s tou seschlou paprikou, která je teď moje třídní. O přestávce za klukama nepujdu. Nechci. 

Kolem mé lavice se sejdou llidi a ptají se mě na spoustu věcí. Jsem sexbomba a totální hvězda školy. Hlavně protože jsem hezkej, mám peníze a dobrý styl oblékání. 
Ty holky si nedaj pokoj a řvou mi do ucha. ,,AWWWiee je pravda že jsi roztomilej teploušek??'' třeba jedna vypískla. Ne ty pičo. Jsem hnusnej kus ledu. Holky jsou prostě otravný.

Po deseti minutách zas zazvoní a paprika vejde. Za ní ale eště někdo. Koukám do lavice a je mi to totálně jedno. Holky si začnou štěbetat. Ty slepice neumí prostě držet hubu. 

,,Ted všichni pozor'' řekla paprika ale já jí mám stejně v píči. ,,toto je vásš nový učitel angličtiny.'' nějaký holky zapištěly.
Bože.. co na něm může bejt tak úžasný.. zvedl jsem hlavu, podíval jsem se na něj, ale to jsem dělat neměl. Stál tam nejvíc sexy člověk, kterýho jsem kdy v životě viděl krom sebe. nádherná tvář. pod oblečením určtě vyrýsované svaly. svalnatá stehna.. krásné vlasy. Vysoký a krásně snědý.
Je sexy, roztomlej, krásnej a potřebuju ho v posteli. Jen teď jsem z něj měl trochu těsno v kalotech. Vezmu si ho domů a budem si hrát. Teď.  Prosím.
A navíc nevypadal ani o moc starší než já. Spíš vypadá jako žák než učitel. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Jsem Kim Namjoon. Jsem v podstatě stejně starý jako vy takže nemusíte vykat.. stačí oslovení joone.'' Řekl hlubokým, uklidnujícím, medovým hlasem. Neboj štěňátko, tobě stopro  vykat nebudu. ,,mám vás učit angličtinu a tělocvik. stejně jak ostatní třídy. Měl bych při angličtině používat pouze anglický jazyk, ale dozvěděl jsem se že tu někteří anglicky moc dobře neumí, ttakže se to naučí. Měly by všechny hodiny ,i tělocviku, se mnou probíhat v angličtině'' 
Pusobí mile ale zaroven drsně. Jakmile dopověděl to s tou angličtinou, mrdnul jsem lavou o lavici. 
tělocvik.. v angličtině? to jde? Vždyt v téhle třídě určitě neumí tak dobře anglicky. Jak to může umět on. I když tělocvik s ním by mohl být fajn. 
cítil jsem jak se na mě necápavě podíval a slyšel, jak se všichni začal smát. 
,,rupnul z ajiny. Neumí říct nic.''řekla s posměškem jedna holka. Děsná šprtka.
,,Alespon narozdíl od tebe nejsem škaredej jak noc.'' řekl jsem s hlavou na lavici.

,,když neumíš anglicky a někam pojedeš, tak ti hezký obličej moc nepomůže. Leda tak k úchilovi domů.'' řekl on. Vypadá , že v budoucnu mu stěry pujdou.
ALE řekl. že.mam.hezky. obličej!
Skončí na demnou v posteli ať chce nebo ne.  




další kapitola. Myslím, žebudu vydávat jednu až dvě denně. Omlouvám se za pravopisné chyby. LUV YA *blow kiss*

New teacher.(namjin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat