Co s ním máš?

1.9K 101 0
                                    


Yoongi. pohl.:

Večer jsem stihl přemýšlet nad tím, co jsem sakra udělal. Je pravda, že Jimin je roztomilé stvoření. Ale jsem furt jeho učitel. I když těžko říct, co se bude dít když se řediteli stalo to, co se stalo.  A najednou jsem dostal snad infarkt. 

,, Já nechal namjoona doma tak dlouho!!?'' řekl jsem nahlas díky čemuž se Jimin předtím spící, ale teď už ne, nechápavě podíval. ,,Cože?¨ Sakra. Sakra. Sakra. ,,Namjoon by neměl být doma sám. Budu muset jít,'' najednou se Jiminovi trochu nafoukly tvářičky. ,,To je sen hezkej angličtinář?¨ Roztomilé. ,,A jak jako nechal doma? Vy spolu něco máte? Bydlíte spolu??¨ Zněl smutně spíš než naštvaně. ,,Je to můj nejlepší kamarád a já ten jeho.¨Nechápu proč by to mělo jimina zajímat. Nechodíme spolu. Alespoň myslím. ,,Proč by nemohl bejt sám? Já chci abys tu zůstal.¨ řekl a já jen koukl do země. ,,Nerad by o tom mluvil. Nechce aby se to rozneslo po škole. Asi bych vážně měl jít.¨Asi mi nevěří, ale to je mi teď fakt jedno. Namjoon prostě nesmí bejt doma sám. 

Přišla mi zpráva. Joon mi napsal, že se šel podívat na jina, tak ať nevyšiluju. Překvapuje mě, ale i tak se uklidním a sednu s zas zpátky na gauč, kde na mě Jimin kouká jak na blázna. 

,,Napsal mi, že je v pořádku.  neumí lhát¨ řekl jsem a on se o mě opřel. ,,Proč kvůl němu tak vyšiluješ?¨ Prohrlábnul jsem se v jeho roztomilých blond vláscích. ,,Už jsem řekl, že je to můj nejlepší kamarád. Strarám se o něj.¨Takováhle udpověď mu asi nestačila. ,,Je mu 23 nebo ne? proč by ses o něj měl starat?  Starej se o mě. Já jsem eště dítě'' Dítě co po mně před chvílí vyjelo. ,,On není úplně v pořádku. Prosím neptej se na to a neříkej nikomu ve škole že není v pořádku. Ani to neroznášej. Namjoon by mě zabil.¨ Což je pravda. Nesnáší když to někomu říkám. ,,Mluv prosíííííííím!¨ Udělal na mě bezkonkurenčně nejkrásnější a nejroztomilejší psí očka a přitulil se ke mně. Proč. Proč je zrovna on tak roztomilej? ,,N-Neměl bych.¨ udělal eště větší očíčka a začal mrkat. Sakra. ,,Prošíím! Minniee!¨ Uvědomuje si, že ho učím sakra?,,Má problém v hlavě. Proč to chceš vědět?'' Furt mu to nestačilo, protože jeho psí očka nezmizela. ,,Jinnie by to měl vědět. Když se do něj zbláznil'' Seokjin? Jen by Joonovi ublížil. ,,Na to zapomeň. Ten by ho odkopl a vykašlal by se na něj¨¨Všihni to o něm ví. Všichni ví o jeho vztazích po škole. ,,To o něm neříkej!!'' Řekl Jimin a psí oči zmizely. ,,On to dělá kvůli závislosti. Je to špatně, ale dokáže mít rád! Jen nechce mít v životě nudu.'' Ze stejného důvodů joon furt někam mizel. Sedl do auta. Napsal SMS a rok jsem ho neviděl. Odjel někam na pobřeží a spal tam v autě. Nebyly tam lidi a to mu vyhovovalo.

,,Když mi řekneš, co mu je, změníme konverzaci'' Mohl bych to zvážit. ,,O-on nemá pud sebezáchovy. Aby mohl být normálně mez lidmi, musel se všechny automatické reakce, třeba na bolestné podměty naučit,'' Řekl jsem dost potchu. Nechc aby to věděl, ale změna tématu by neškodila. ,,Takže když se normálně dítě třeba dotkne plotny, tak přirozeně ucukne a už tam ruku nedává, ale kdyby byl namjoon malý, tak by tam tu ruku dal znova?'' Kéžby tak. ,,Ne. Kdyby nevěděl, že je to špatně, tak by tu ruku ani nezvedl.''

New teacher.(namjin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat