První hodina angličtiny

2.7K 144 16
                                    

Včera jsem po škole už nic nedělal. Jen so hrál na kytaru,zpíval a nebo kreslil. Pak šel brzo spát abych další den na angličtině vypadal krásně.

U nás každé ráno vypadá vpodstatě stejně. Dnes jsem se akorát snažil abych vypadal obvzláště krásně. Dokonce jsem nebyl línej a vzal si pásek, aby mi kalhoty držely vysoko a obepínaly m víc zadek. Cesta do školy taky proběhla stejně jako vždy.
přijeli jsme akorát trošku pozdě, tak jsme s jiminem běželi hned do tříd. vběhl jsem tam se zvoněním. 

První hodinu, korejštinu, ten učitel přišel až po deseti minutách. Do té doby jsme tam tak všichni byli na mobilu. Jak jinak. Jít pro učitele nikoo ani nenapadlo, za což jsme dostali parádní seřev. všicni učitelé na mě budou zřejmě zaměření, protože jsem propadl a budou mě furt volat k tabuli. I kdy si myslím že tenle zčitel to dělá kvůli tomu, že cce vidět můj zadek. Dokonce mě jednou i osahával, ale mně je to upřímně jedno. 

Druá hodina byla angličtina. Konečně. Namjoon přišel minutu před zvoněním. Očividně jsme dnes jeho první hodina, protožeípř vypadal jakože jde přímo zvenčí. Byl celý v černém a děsně mu to slušelo.  Moc se mi líbí, že i když chodí sem, tak nemá na sobě žádnou stupidní košili a kravatu.
Zazvonilo.
Namjoon vstal a my všichni taky. ,,Good.. Morning. Thanks sit down''řekl a všichni jsme si sedli. Zřejmě nevěděl kolik je hodin. To i já vím že když je ráno říka se Morning. Ale musím uznat že si furt pletu down a jiný slovíčka. 

,,Dneska tobude seznamovací hodina. Normálně bych tohle všechno říkal v angličtině, ale rád bych se seznámil s vámi a dozvěděl jsem se, že tu jsou lidi kteří v angličtině dost plavou. Na angličtinu budete mít vždy učebnici, pracovní sešit a dva sešity. Jeden A4 linkovaný jako školní sešit a A5 linkovaný jako testovací sešit''
Proč toho po nás cce tolik. A proč testovací sešit? my nebudem mít testy vytisklé???
,,dneska se anglicky představíte a řeknete o sobě jednu větu, pak se mě budete moci ptát na nějaké otázky v korejštině a pak si v angličtině zahrajeme change places if. Hodinu si zapíšeme až zítra. s představováním začneme od zádu a pujdeme takového hada po lavicích až dopředu''
Jsem druej. Jak to mám asi tak zvládnout?? Jednu větu?? a představit se??
 Ta holka předemnou to dala naprosto v pohodě. Všichni na mě koukají a já netuším co říct!! ,,Jsi v posledním roku na gymnaziu a neumíš říct jak se jmenuješ?'' Řekl překvapeně namjoon. ,,em.Já nechci mluvit anglicky. Neumím vůbec výslovnost.'' Řekl jsem a koukl do stolu. Před ním mi vadí, že to nedávám. ,, to je jedno. Zkus to. '' řekl. Sakra. Sakra. Sakra. Sakra. ,, eeeeeem.. méj.. nejm.. is kim seokjin.. eem..'' Nemám šajna co říkat tak to říkat nebudu. Namjoon se jen uchectl. ,,Dál.'' řekl a ostatní se začali představovat.

Konečně přišla ta cvíle kdy se můžeme korejsky ptát. Budu si rát na roztomilého klučinu. Jde mi to. Prostě budu jen poslouchat a dělat, že se stydím. Přihlásilo se hodně lidí a Joon začal vyvolávat.
,, kolik ti je?'' řekla jedno holka. ,,23'' odpověděl a já vytřeštil oči. Jak může být učitel?.

za celou tu hodinu jsem zjistil spoustu věcí. Třeba to, že vystudoval o dost sřív než ostatní. Studoval na novém Zélandu, ve volném čase rappuje a je prostě úžasnej! 
Zazvoní. ,,Jine ty za mnou po škole zajdi do kabinetu.'' Řekl on a já jen mlčel. Ze vnitř jsem však doslova pištěl.

New teacher.(namjin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat