Uniform sekolah I.H.S. kecuali tali leher.
BBB pakai uniform tu tapi dalam uniform diorang... Diorang pakai t-shirt ikut warna kegemaran masing².
Kecuali pelajar² yang lain... BBB je yang pakai topi dino diorang.
(Warning!)
Mungkin chapter yang panjang lagi membosankan korang😅
_________________________________________
Skrrreeeettt!
Bunyi² geseran perselisihan antara tayar dengan lantai kedengaran.
Basikal yang ditunggang masing² berhenti dihadapan sebuah sekolah yang telah ditutup pagarnya.
Bila ditengok... Sunyi saja lalu lalangnya. Tak nampak langsung walau sesusuk tubuh pon. Salah seorang daripada mereka mengecheck masa di power bandnya. Menunjukkan jam 0800. Maknanya... Pukul 8:00 a.m.
Mereka semua lewat pada hari pertama.
Untuk apa???
Sesi persekolahan.
Sepatutnya dari semalam lagi mereka kena mulakan hari pertama mereka di I.H.S selepas daftar awal² tapi disebabkan ada banyak lagi barang kena punggah dan masukkan ke dalam rumah baru... Mereka terpaksa tangguhkan.
Itulah urusan mustahak diorang.
Pap!
"Kaulah ni! Bangun lambat sangat. Kau tidur pukul berapa je semalam?!💢"
"Ish! Kalau iyer pon tak payahlah main tepuk² kepala orang! Kepala ni banyak berjasa kepada negara tau tak?" Blaze mengusap belakang kepalanya akibat ditepuk Hali.
"Aku tak cukup tidur semalam sebab..."
Flashback
Jam yang tergantung di dinding menunjukkan pukul 2:30 pagi. Pada waktu ni masih ada seseorang sedang menonton sesuatu di kaca tv.
"Ish! Apa ni tendang bola kena tiang gol?! Patutnya buat macam ni..." menunjukkan cara² menggelecek bola dan gaya menendang bola.
"Barulah boleh masuk!"
End Flashback
Pletuk!
"Apa ni?! Tadi tepuk? Ni ketuk kepala pulak?!" kepalanya yang sakit diketuk, digosok.
"Semalam Gempa suruh tidur awal kan? Ha.. Tulah 'hadiah'nya. Semua orang tidur awal, kau pulak tidur lambat." Hali mengguling matanya. Annoyed.
"Dah². Sekarang, jom letak basikal dulu. Lepas tu mintak pakcik Guard tolong bukakkan pagar ni." usai Gempa berkata mereka bersurai.
YOU ARE READING
We Are... BOBOIBOY!!! (DISCONTINUED)
Random"We'll be... Together Forever! Anyeonghaseyo BOBOIBOY 7 ELEMENTAL TWINS imnida! Bangapsimnida! We are BOBOIBOY!" /Mesti korang tak sangka apa yang Boboiboy tengah buat sekarang ni kan?🤔 Jadi... inilah apa yang diorang tengah buat sekarang iaitu...