Epilog: The Battle Part 1/2
[ BBB's Practice Room ]
Sewaktu BBB sibuk dengan hal masing² sebelum memulakan latihan...
Solar menjumpai sesuatu yang menarik perhatiannya ketika dia ingin meletakkan beg sekolahnya.
"Aik...
Solar mengutip 'benda' tersebut.
...nametag???" mata Solar melilau check nametag di baju adik-beradiknya setiap seorang. Semua pakai termasuk dia sendiri.
"Jadi,... Siapa punya???" Solar menterbalikkan nametag tersebut dan terserlahlah nama seseorang tertulis di atasnya.
Shin Do-Gyeom.
"Hmm.. Shin Do-Gyeom??? Macam mana nametag si 'Do-Gyeom' ni boleh ada kat sini?" soal Solar curiga dalam hati.
"Solar." yang ditegur menoleh.
"Apa benda yang kau belekkan tu?" tanya Gempa yang sedari tadi melihat Solar sedang membelek sesuatu dengan serious.
Nametag tersebut Solar berikan pada Gempa.
"Hmm.. Nametag? Shin Do-Gyeom???😕" hairan Gempa jadinya dengan tuan punya nametag ni. Nametag sendiri pon boleh tak perasan tercicir kat bilik diorang. Cuai betul!
"Hmmm🤔 Mungkin... Nametag tu kepunyaan-- ha!" seakan-akan jackpot Solar tertangkap sesuatu.
"Kenapa ni, Solar?" tanya Gempa risau. Halilintar yang berada berdekatan menghampiri mereka berdua. Bertanyakan hal yang sama.
"Nametag ni...
Gempa dan Halilintar memasang telinga.
...aku rasa nametag ni kepunyaan 2 pelajar tadi tu." jawab Solar.
"Pelajar tadi???" Gempa memproses semula memorinya dan...
Throwback
"E-ea-ea-eah! Joseonghaeyo sunbae~ joseonghaeyo😰"
Bow 2,3 kali dan terus blah.
End Throwback
...iya! 2 pelajar yang sempat berpapasan dengan mereka sebentar tadi.
"Tapi apa yang mereka berdua buat kat sini?" belom sempat mereka berempat mahu berfikir lebih jauh lagi tiba²....
"Eah??? Bekas apa ni???"
[ Beberapa minit sebelum... ]
Sementara yang lain² buat hal sendiri... Blaze masih dengan sikap tidak puas hatinya kerana Scha masih menetapkan dia dalam group Trio Cute.
Blaze: shinggg~⭐️ *jeling tajam*
Scha: erk...! Σ( O_O|||)
B-ba-back to story...
Blaze masih lagi tidak terpujuk walau pelbagai cara sekalipon Taufan gunakan untuk memujuk Blaze.
Thorn yang hanya sekadar melihat merasa letih. Tak tau nak pujuk Blaze macam mana.
YOU ARE READING
We Are... BOBOIBOY!!! (DISCONTINUED)
De Todo"We'll be... Together Forever! Anyeonghaseyo BOBOIBOY 7 ELEMENTAL TWINS imnida! Bangapsimnida! We are BOBOIBOY!" /Mesti korang tak sangka apa yang Boboiboy tengah buat sekarang ni kan?🤔 Jadi... inilah apa yang diorang tengah buat sekarang iaitu...