Permulaan

612 19 26
                                    

Sebelum korang baca... Scha lupa nak mention pasal chapter lepas yang nama BBB je tahap kedua tapi luaran tak seperti nama. Dan BBB pakai baju yang lain² selain daripada apa yang selalu diorang pakai.

I.H.S pulak... Takdelah ketat mana pon peraturannya. Cuma DUA peraturan je mereka kena patuhi iaitu TAK boleh lambat dan JAGA disiplin masing².

Lagi satu.. Pelajar I.H.S. sahaja yang mengenakan uniform diorang di sesi pagi. Selepas waktu rehat, pelajar I.H.S. boleh mengenakan pakaian bebas. Sebabnya... Mentee kepada mentor masing² akan membuat persembahan di dewan besar ataupon berlatih di Practice Room masing².

Ok~ Scha dah selesai bagitau. And... Enjoy your reading guyyysss~👋👋👋
_________________________________________

EXOBANGTANBBB's Classroom(I know it's kinda weird~(¬_¬) )

"Hmmm.." seorang demi seorang wajah BBB diperhati dengan teliti.

"Errr...(°▽°;)"

Tak sangka. Sampai² je dari meninjau BBB kena hadap sekumpulan manusia yang menscan mereka tak ubah seperti alat pengimbas buatan manusia.

Entah berapa lama EXO dan BTS akan berbuat begitu. Yang pasti ianya membuatkan BBB tak selesa dan tak suka. Jadi, seseorang mesti menghentikan situasi ni sebelum ada yang berbening air mata disebabkan kelopak mata ditahan terlalu lama daripada tercelik sekejap pon.

"Sunbae² sekalian~ berapa lama korang semua nak perhati kami macam tu? Sampai mata tu hilang... Baru nak berhenti ke? Hmm?"

Meremang bulu roma?

Ye!

Deria pendengaran mereka belom terjejas lagi apabila menangkap pemilik suara 'emas' yang mengeluarkan kata² ngerinya.

Turut juga, mereka di'hadiahi' jelingan maut daripada sepasang mata yang merah menyala.

"Omma~ selamatkanlah anak lelakimu yang tidak berdosa ini~ π_π"

"Aku terlalu muda untuk mati~ 〒_〒"

"Janganlah bunuh aku~ aku tak kahwin lagi~( TДT)"

"Tolonglah jangan bunuh aku~ ada Eyeliner Limited Edition yang aku belom beli lagi~(๑-﹏-๑)"

"Tata~ tolong jagakan 'anak'ku bila aku tiada nanti~(╥﹏╥)"

"Selamat tinggal dunia~っ╥╯﹏╰╥c"

Bukannya berhenti malah dua orang ini masih meneruskan perbuatan diorang sehingga Gempa sendiri yang menghentikan mereka berdua.

"Hali, Ice. Sudah²lah tu. Tak baiklah! Diorang lagi tua daripada kita tau tak? Hormatlah sikit~" tegur Gempa.

"Oh damn~ thanks God for saving us~(っ╥_╥ )っ"

"Ouh~ terima kasih wahai malaikat kerana selamatkan aku daripada kena bunuh dengan penghuni neraka(╯︵╰,)"

"Mansae!!!~\(≧▽≦)/~ aku masih hidup lagi~ 'anak'ku balik nanti appa akan kucup kamu puas-puas!"

"Oh yes!!! Terima kasih wahai malaikat(≧∇≦) Eyeliner Limited Edition mu tunggu aku datang~≧ω≦"

"Yeah~~ aku masih hidup lagi!!!↖(^ω^)↗"

"Syukur~ umurku masih panjang~ omma tolong jodohkan aku dengan ARMY/EXO-L di luar sana~(づ ̄ ³ ̄)づ"

"Antara korang... Siapa sulung dan siapa bongsu?"

Z
r
r
r
e
e
e
a
a
a
k (bunyi spoil lagi)

We Are... BOBOIBOY!!! (DISCONTINUED)Where stories live. Discover now