Aşçılık okulundan dönüşte servisten markete yakın bir yerde indi. Başında ses yalıtımlı kulaklığı olduğu halde markete girdi. Olası bir krizden korkuyordu. En son on üç yaşında iken markette kriz geçirmişti. Fakat o günleri geride bırakacak kadar ilerdeydi artık.
Bir sepeti kaptı ve listesindekileri sepetine bir bir koydu. Ödemesini yapıp marketten ayrıldı. Okul kantinindeki krizden sonra bu küçük alışveriş gizli bir zafer taşıyordu ve KyungSoo bununla gururluydu.
Caddeden apartmanlarının olduğu sokağa saptı. Servis durağını da geride bırakıyordu ki aniden omzunda hissettiği dokunuşla irkildi.
"Kusura bakma. Korkutmak istemedim. KyungSoo. İyi misin?"
KyungSoo hızlanan nabzının uğultusunda derince yutkundu, elindeki market poşetlerini sıkıca tuttu.
"Jongin?! Burada ne işin var?"
Jongin telaşlı bir gülüşle ensesini ovarken söyleyecekleri yerde yazıyormuş gibi gözleri aşağılarda dolanıyordu.
"Şeyy.. ben.. nasıl olduğunu merak ettim. İki gündür görünmüyordun. Sanırım perşembe, cumaları da bizim okula gelmiyorsun. Haftasonunu da bekleyecek kadar sabrım yoktu-
yani iyi misin?"KyungSoo kırışan alnı, kısılan gözleri ile önünde sunum yapıyormuş gibi heyecanlanan oğlanı süzdü, sözlerini epey tarttı.
"Benim için endişelendin ve durumumu öğrenmek için evime kadar geldin? Doğru mu anladım?"
Jongin şaşkın bakışları ile sokağı bir baştan bir başa süzdü.
"Aslında bir arkadaşım bu taraflarda oturuyor. Ona uğrayacaktım. Senin de bu taraflarda oturduğunu söylediler."
"Ayy, Baekhyun mu söyledi?"
Jongin, oğlanın dedektör gibi şüpheli her şeyi yakalayan iri bakışlarından, kıvrak zekasından kaçabilmesinin zor olduğunu zaten tahmin ediyordu fakat şuan bununla baş etmek gerçekten zordu. Ve bir yerde Baekhyun haklı gibi duruyordu. Hem zeki hem de.. onun gibi biri ile nasıl olurdu ki? Endişesi de tamamen insanî olmalıydı. Ama iki gündür uyku tutmayan gözleri okulda her yerde onu aramış ve bir zamanlar gölge gibi bir adım gerisinde olan kara bakışların yokluğunda bir şeyler yavanlaşmıştı.
"Gördüğün gibi iyiyim." dedi KyungSoo, diğerinden ses seda çıkmayınca..
"Bazen oluyor öyle. Bazen tutamazsın, olması gerektiği gibi olmuyor hesapladıkların. Bir daha olmamasının yollarına bakıyorum. Şeyy.. velilerden gelen giden oldu mu hiç?"
Jongin düşüncelerinden sıyrılarak "veliler neden?" dedi.
KyungSoo, bakışları etrafta sıkıntı ile dolaştı, "yaptığım gürültü yüzünden kıymetli çocuklarına bir şey olacak diye korkmuş olabilirler.."
Jongin ne olduğunu anladığında hayretle güldü, KyungSoo'nun omzuna da bir tane geçirdi.
"Heey! Espirilerin çok politik!"
"Politik espiri mi seversin?" diye sordu KyungSoo hayretle.
"Kimin yaptığına bağlı. Bağlam da önemli tabi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öylesine Seviyorum Dedin Fikrim Takıldı..
FanficKyungSoo yazı tura attı. Yazı da gelse tura da gelse hoşlaştığı oğlana açılacaktı, sadece kendine cesaret vermek istemişti. Ve para dik geldi.