8🍊

727 72 26
                                    

Cinsel içerikli ifadeler yer almakta. Aman dikkat derim.

🍊

Hava sıcak mı sıcak sinekler bile gazozlar bardakta terli.. fazla şık kafede çalan arabesk şarkının kederi hiç çekilmiyor. İnsanlar müziğin sesini aşıp da masadaki diğerine iki lafımı duyuracağım diye bir hayli eforla bağıra bağıra konuşuyor. Ondan başka..

"Bana söylemek istediğin şeyler var gibi sevgilim.." başı avcuna yaslı hülyalı bakışları fazla karanlık oğlanın dilindeki baklaları toplamak için bir hamle yaptı Jongin. Bacakları daracık masada birbirine dolanmış sıcak havadan bunalmayı itiraz eden yakınlıklarını koruyorlardı. İkisi de şortluydu ve bu yarım yamalak ten buluşmaları diğerini rahatsız etmiyor gibi görünüyordu ya da kara gözlerindeki karanlık bir sabır dizgisindeydi.

"Hangimiz üstte olur diye merak ediyordum?" KyungSoo sonunda döküldüğünde Jongin henüz yudumladığı gazozunu oğlanın yüzüne püskürtmemek için epey savaş verdi, gazoz genzine kaçtı, öksürüklerine çevrilen diğer masadan bakışların KyungSoo'nun ettiği lafı duymamış olmasını amansızca diliyordu.

KyungSoo masadaki sepetten bir peçete çekip Jongin'in ağzından süzülen sıvıyı silerken gözleri hep o yarı aralık dudaklardaydı. Jongin öpüşmeye bile çabucak alışmasını beklemezken oğlan bir çeşit bağımlısı olmuştu. Başka şeylerde neler olacağını hayal edebileceği bir mekanda değildi.

"Bunun bir önemi yok. Önemli olan bizi o noktaya getiren aşkımız, sevgilim."

KyungSoo dayanamayarak malımeli defterini çıkardı. Jongin bir süredir ortalıkta görünmeyen defterde neler biriktiğini tahayyülden bile sakınırken KyungSoo yeni listesini açıp koymuştu önüne.

"Bütün pozisyonları inceledim. G noktası neresi biliyorum. Üstte olanın orayı tutturması çok önemli. İlk seksimizde bu başarıyı yakalamamız daha sonra cinsel işlev bozukluğu geliştirmememiz açısından çok önemli. Erkekler için cinsel başarısızlık işlev bozukluğuna yol açabiliyormuş. Gerçi kadınlarda da öyle ama ikimiz de erkek olduğumuz için kadınlar bu konunun dışında."

KyungSoo her şeyi sansürsüz anlatırken Jongin heyecan ve utancı bir arada yaşıyordu.

"Bu yüzden ilkimizde kimin üstte olacağı önemli."

Jongin kollarını masada bağdaşlayarak telaşlı telaşlı konuşan oğlana eğildi. Kımıl kımıl dudaklarına bir öpücük bırakınca KyungSoo kumanda ile otomatikmen durdurulmuş gibi dondu kaldı. Jongin kıkır kıkır gülerken "ne fenasın sen ya, ama çok da tatlısın, çok seviyorum seni.." içinde tutamadığı bir sevinçle söyledi.

Geri çekilecekken KyungSoo masadaki kollara tutunup ondan bir öpücük kaçırdı.

"Ben de seviyorum seni. Ama şunu kararlaştırmamız lâzım. Ona göre kendi konumum için netleştirmem gereken şeyler var."

Jongin utancından eğildi masaya, kollarını tutan ellere yaslandı. Onu hangi pozisyona koyacağını mı soruyordu?! Onu hangisinde hayal edecek olsa o günleri göremeden küt diye gidecek oluyordu kalbi.

"Baban evde mi?"

"Hayır. İş yerindekilerle golfe gitti."

"O zaman bunları sizde konuşalım. Seks pozisyonlarımızı buradakiler bilmese de olur."

KyungSoo etrafa bakındığında bir iki ilgili bakışı yakalayınca "aaa.." diye ünledi.

"Sana sormam gereken daha başka şeyler de var." 

Jongin ona geriden sarılarak elini dudaklarına kapadı.

"Allah aşkına KyungSoo.. bunları evde konuşalım."

Öylesine Seviyorum Dedin Fikrim Takıldı.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin