Cinsel içerikli ifadeler yer almakta. Aman dikkat derim.
🍊
KyungSoo'nun, sinemadaki olaydan sonra düşündüğü tek şey Jongin'in harika elleri ve gözlerini bir türlü alamadığı dolgun, biraz nefes için hep aralık olan ve iki de bir yalayarak ıslak tutma ihtiyacı duyduğu şehvetli dudakları olmuştu. Dudak fetişim mi oldu diye kendi kendini sorgulayacak kadar insanların dudaklarına kayıp duruyordu nazarı. Fakat zihnindeki apaçık karşılaştırma Jongin'le öpüştükleri için olduğunun altını çizince rahatlamıştı. Jongin'in dudakları hepsinden daha biçimli ve arzuluydu çünkü ve KyungSoo sadece onları bir daha bir daha öpmek istiyordu.
Arzu denen şeyin de dayanılmaz kovuşma, elde etme, ele geçirme isteğinden şiddetli bir güç olduğunu biliyordu artık. Ne zaman onu, düşünse, mesajlarını okurken, telefonda konuşurken filan aklı hep son buluşmalarında yaptıkları şeydeydi. Görüntülü konuşmalarında oğlan hep kısacık şortu ile yatakta uzanıyor oluyordu, eli hep dudaklarının civarında geziniyordu. Çıplak bacakları yüzünden penisinin neye benzediğini hayal etmek için internette epey bir penis görseline maruz kalmıştı. Kendi penisi ile karşılaştırmak işe yaramıyordu çünkü. Sende olandan bende de var lafı gösterişten ibaret beylik bir laftı. KyungSoo bunun bireysel farklılıkları göz ardı eden yüzeysel bir genelleme olduğunu düşünüyordu. Zaten görsellerde karşısına çıkanlar bu fikrini doğrular yöndeydi. Dünyada ne çok çeşit penis vardı aman, KyungSoo kendisininkini bile bir kategoriye koyabilirdi.
"Nereye daldın öyle?"
KyungSoo düşüncelerinden yorgun bir iç çekişle sıyrıldı.
"Jongin bana el attığında penisimin erekte halini görmüş olmayı düşünüyordum. Şu halinden daha diri ve iri olacağını gösteriyor netteki resimler."
Yoojae'nin bir an nutku tutuldu ama oğlunun sevgilisi ile buluşmasından sonra eve gelip de "Jongin bana el attı!" haykırışı kadar değildi bu. İki gün bununla kendine gelememiş, masum bebeğine birilerinin o anlamda dokunduğu ve bir gün çok daha ileri aşalamaları da deneyecekleri gerçeğiyle yüzleşememişti.
Ergenlikte kendini, cinselliğini keşfetmenin normal bir süreç olduğunu kendine hatırlatarak oğlunun normal diğer oğlanlar gibi bu tarz konulara eğilmesini bir açıdan rahatlatıcı buluyordu. KyungSoo kendi deyimiyle türünün çiftleşme ritüllerini anlamak için kendisine epey ayrıntılı sorular soruyor ve malımeli defterine kaydediyordu günlerdir. Ona porno izlemesini teklif ettiğinde "pornolar kurgulanmış yapımlar ve bazı pozisyonlar gerçek olamayacak kadar manipüle edilmiş. Hangi insan evladı penis kanalına metal çubuk sokulmasından, makatına kol kadar cisim sokulmasından zevk alabilir ki! Cinsel tacizle ilgili yasada geçen cisim sokmak ibaresini de anlamış oldum. Seks oyuncakları dedikleri bu şeyleri kastediyorlarmış. Kişinin rızası olmadan bu tarz bir eylemde bulunursan bu tecavüze girer. Gerçi sebzeleri kullandıklarını da gördüm, sanırım bir süre salatalık, patlıcan yiyemeyeceğim. Ellerinin kelepçelenmesini kırbaçlamayı filan anlamıyorum. Kırbaç atmak, şaplak atmakla aynı şey değil ki! Ellerin kelepçelenmesi de korkunç! Hürriyetinden yoksun bırakma bu bir nevi..gözlerin bağlanması filan.. Bunlar sadistçe ve mazoşistçe eylemler. İzlenme sayılarına bakılırsa bundan zevk alan bir ülke kadar insan var. Anlamıyorum baba, cinsel ilişki karşılıklı zevk alınan, hormonların kontrol ettiği ve dürtülerin yönettiği bir tensel paylaşım değil mi?" diye uzun uzun yakınıp yer yer isyan edince Yoojae bile porno arşivinden bazı türleri silmişti. Bu sektör ve izleyicileri kadar KyungSoo olsaydı belki dünya daha yaşanılır, huzurlu bir yer olurdu.
KyungSoo'nun penis merakını gidermek için ona kendi penisini gösteremezdi elbet. Nettekilerle idare etmesini ve en nihayetinde bu işi Jongin'e bırakmayı yeğledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öylesine Seviyorum Dedin Fikrim Takıldı..
FanficKyungSoo yazı tura attı. Yazı da gelse tura da gelse hoşlaştığı oğlana açılacaktı, sadece kendine cesaret vermek istemişti. Ve para dik geldi.