9🍊

731 65 38
                                    

Cinsel içerikli ifadeler yer almakta. Aman dikkat derim.

🍊

Kırmızının daha koyu havanın daha serin olduğu koyu camların gerisinde caddeyi bir uçtan diğerine tarayan gözleri metro durağında yerden insan fışkırıyor gibi bir anda kalabalık olması ile duraksadı. Peşinden telefonuna gelen bildirimle kalabalığın tomografisini çekmeye başladı.

"Burdayım Pinku!"

KyungSoo omzuna aniden inen dokunuşla geriye sıçradı. Şaşkınlığı daha geçmeden "beş dakika geciktin Sehun." diye yapıştırdı oğlana, bu kez kırmızıya kaçan saçları ve mor tişörtü ile uzaydan bile seçilebilecekken neden burnunun dibine gelesiye kadar farketmediğine takılmıştı.

"Bana ihtiyacın var. Şikayet edemezsin Pinku."

KyungSoo hâlâ gözlerini kırmızı saçlardan alamıyordu, "sizin okul nasıl izin veriyor renkli saçlara?"

"Ne o, Pinku mu yapmak isterdin?"

KyungSoo'nun yüzü ekşi ekşi buruştu, "ahh boşver, gidelim şu eczaneye.." diyerek geçiştirme bir havada salladı elini.

"Diğer eczacı ne dedi demiştin? Tam anlamadım telefonda.."

"Ona aldığımız ürünü deneyip deneyemeyeceğimizi sordum."

Sehun şüphe ile kaldırdı kaşlarını ve değildir ya diyerek yine de sordu "prezervatifi kastetmedin değil mi?"

KyungSoo sıradan bir ifadeyle "Evet onu kastettim. Çeşit çeşitler. Seçmenin bir standardı yok. Ama benim standartlarım var-" derken

"Boyu gibi mi?" diye kesince Sehun, duraksadı. Parmaklarını bir bir sıraladı, "boyu, inceliği, güvenliği.."

"Güvenlik önce gelir ama boydan sonra.. ya da önce, bilemedim.."

Sehun, imalı bir gülüşle omuz attı yanındaki kısa oğlana, "işler yolunda ha, enişte ile.."

KyungSoo, malımeli defterini açarak prezervatif araştırması için not aldıklarına göz attı. Sehun onun ser verip sır vermeyen haline biraz bozulacak oldu, "ne o oğlum, bizden bir şeyler mi saklanıyor artık?"

"Cinsel hayatım hakkında açıkça konuşmam uygun değil, bu sevgilimi rahatsız edebilir."

"Hadi ordan!"

"Ben sana şu takıldığın kozmetikçi kız doğum gününde ne hediye etti diye sorsam söyler misin?"

Sehun yavaş yavaş kızararak bakışlarını kaçırdı.

"Pes. Sen kazandın.." dedi zor çıkan sesiyle.

"Dün bunun istatistiğini yaptım, ortaokulda lades oyununda bir kere kaybetmişim sana o da hile yaptığın için. Onun dışında sana karşı hiç kaybetmemişim. Ben kaybetmediysem sen kaybetmiş oluyorsun teknik olarak. Jongin'le sevgili olma ihtimalimi buna dahil etmedim bugün benimle prezervatif almayı kabul ettiğin için."

Sehun zaten sıcak hava ile terler boşanırken üstünden KyungSoo'nun ettiği laflara iyice yaka sallar olmuştu.

"Allah razı olsun karşim. Çok düşüncelisin."

KyungSoo bir an durup "bana laf mı çarptın yoksa gerçekten söylediğin şeyi mi kastettin?" diye sordu, kapıyı araladığında ilk Sehun geçti bulduğu aralıktan. Ellerini ovuşturarak ilgili reyona yöneldi. KyungSoo kucağında sıkı sıkıya tuttuğu defteriyle ardından süzüldü.

Sehun, defteri tepsi gibi eğip seçtiği paketleri bir bir üzerine attı.

"Doğru ölçtüğünden emin misin? Büyük gibi geldi.."

Öylesine Seviyorum Dedin Fikrim Takıldı.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin