Odpowiedzi

897 39 41
                                    

Zapraszam na zacne odpowiedzi do pytań zadawanych przez Was 

Pytania:

 od Lisioksox

do autorki

1. Hal vs Will?

Oczywiście, że Will, mimo, że kocham obie postacie, to do Willa mam większy sentymest ze względy na to, że to jego najpierw poznałam i jest o nim wiele więcej. Chociaż sądzę, że w niektórych cechach charakteru jestem podobna do Hala ( jeden mały szczegół)

2. Cytałaś trylogię " Władca pierścieni"?

Przyznam się bez bicia, że nie do końca, bo mam karę na Tolkiena, po tym jak pokłuciłam się o jego książki z bratem i kopnęłam go w piszczel kiedy rzucił wszystkimi częściami o ścianę...


Niczego nie żałuję!!!!!Jednak jestem w ciągu...

3. Jeśli tak, to czy zgadzasz się z cytatem z miękkiej okładki z Ruin Gorlanu?

Ujmijmy to tak, rzeczywiście świat Flanagana jest trochę podobny do Sródziemia, ale raczej dopiero za którymś razem bym to skojażyła z twórczością Tolkiena.

4. Kogo byś wysłała w zaświaty: Dimona, Morgaratha, Pauline.

W sensie do hotelu Valhalla, pola kary?? Jeżeli do Valhalli to oczywiście Mograratha! Świetnie by się spisał na Ragnaroku! A na pola kary bez wyrzutów sumienia wysyłam Dimona.

  blackhorses24 spokojnie, nie Blacka, to inny Dimon.

5. W jakiej formie wolisz czytać (e-book, czy papierowe książki)?

Zdecydowanie książki, e-booki nie mają takiej magii jak książki, ok, może są wygodne (wiem, bo sama miałam), ale przede wszystkim e-booków się nie wącha!

6. Które słodycze są naj?

Żelki kable z biedronki, czerwone, te za 2,99 i draże śmietankowe <33 

7Jedziesz na letni obóz zwiadowców??? (bo ja tak :))

 Niestety za późno się ogarnęłam z tym obozem i niedy miałam się zapysywać, to nie było już miejsc, więc jadę za rok. Miłej zabawy! I mam nadzieję, ze za rok pojedziesz, to się spotkamy.

8. Lubisz koty?

Jasne, są słodkie.

pytania od Zwiadowczyninr51

1. Ulubiony bohaterZależy czego, Zwiadowców- Crowley, Drużyny- Jesper/Stefan , Niezgodnej-Cztery/Zake/Uriah, Obsydianu-Deamon, Magnusa Chase- Alex/Jack, Olimpijscy Herosi- Leo/Nico/Jason, Marvel- Peretek/Groot/Tony[*]

2. Kogo z drużyny Czapli lubisz najbardziej?
Jespera i Stefana, to są najlepsze ziomy ze wszystkich Czapli! <33

3. Znasz Avengers?

Tak... Kocham Peterka razy 3000

4. Jeśli tak, to napisz jak według cb wyglądałoby spotkanie Halta i Willa z którymś bohaterem?

Tym pytaniem rozwaliłas system, bo od jakiegoś czasu planuję zrobić połączenie marvela i Zwiadowców. Kim jesteś i jak czytasz w przyszłości!?

5. Zwiadowcy vs. Drużyna

Zwiadowcy głównie dla tego, że jest więcej części i dróżynę zaczęłam czytać zaledwie rok temu.

6. Opowiedz w dwóch słowach o HalcieSiwobrda Legenda.

pytania od Blue_Hazel2101 

Zwiadowcy- talksy |ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz