Merhaba , ben Gece.Lise 3.sınıfa giden sıradan bir öğrenciydim , taki hayatımın tuhaf bir hal almasına kadar, aslında herşey bir mucize gibiydi.düşüncelerim kalbime yenik düşmüştü anlaşılan? Icten içe düşüncelerim değişmişti.ve kötü olmadığını anladım.Bu yolda devam etmemde , hep o vardi yanımda Şimdi ise yanibasimda...
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
;););););););););););););););););););););););););););)Haydi o zaman ben size tüm bunları yaşarken anlatayım ....
Önce çok kısacık bir tanıtım yapalım.Gece 17 yaşında , 11.sınıf öğrencisi , okuyor , Ateş'e aşık ,yapmayı sevdigi şeyler ardından müzik dinlemek ve şarkı söylemek var. Küçük şeylerle mutlu olabilen koca kalpli birisi.
Ateş 18 yaşında, son sınıf öğrencisi , okuyor, Geceye aşık,yapmayı sevdigi şeyler arasında tam bir küçük çapkın olduğunu söyleyebiliriz. Okulda serseri havası vardır.Ama aslında oldukça nazik ve sevecen dir. Aşkı için herşeyi goze alabilecek bir koruyucu , sahiplenici özelliği onu on plana cikarir.
Kumsal 17 yaşında ,11.Sınıf öğrencisi, Geceyle çok yakın dostlar , aynı sınıfta ve aynı sırada oturan BestFriends ler . Sevdigi şeyler arasında dedikodu yapmak , bolca muhabbet etmek vardır. Çok konuşur ama pekte tatlıdır alışınca çok sevimli gelir davranışları, he'h ayrıca sonradan sonraya Burak'a karsi birşeyler hissetmeye başlar.Burak 18 yaşında , son sınıf öğrencisi , okuyor , Ateşle çok yakın arkadaslar , Sevdigi şeyler arasında kitap okumak , müzik dinlemek ve dans etmek gibi pek çok hobisi vardır. Karakterlerimiz arasında en zeki ve en komik olanıdır. Ayrıca sonradan sonraya Kumsal'a karsi birşeyler hissetmeye başlamıştır.
Berk, üniversite ikinci sınıf öğrencisi , hayali bir polis olmak ve bu yolda ilerlemek adına bir polis merkezinde gönüllü olarak staj yapması, sevdigi şeyler arasında ; Kitap okumak, karete yapmak, futbol oynamak gibi özellikleri var.Karakterlerimiz arasındaki en çılgın üyemiz diyebilirim.Berk , aşka sonsuza kadar inanan biridir. Ve o da Geceye aşık olur. Sonradan sonraya gece için Ateşle birbirlerine düşman kesilselerde, arkadaşlık bağının kopmayan tek bag olduğunu hatırlıyorlar. FaZlasıyla romantik, ayrıca espirili bir karakterimizdir. Kendisinin hayattan öğreneceği çok sey olmasına rağmen aci gerçeklerle yuzlesebilecekmidir?#Iyi Okumalar#
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Soğuk Ateş'im -
RomanceYeni bir senede 11.sinif öğrencisi olmakla birlikte , eğlenceli ve bir o kadar da sıkıcı bir hayatım vardi. Taki o gün , o soğuk kapılar ardından cikagelen çocuğu görmemle , başımdan aşağıya kaynar sular döküldüğünü hissettim. Belki bu benim ilk aşk...