/ATEŞ/
Geceyi eve bıraktıktan sonra oturma odasına geçerek suratımdaki sıritmayı dışarı vurdum. Burak in Kumsaldan hoşlanmasi aklımın ucundan bile gecmezdi ama onu gördüğü anda bir anda donup kaldığını görünce dedim "Bu cocuk aşık oldu." Diye ardından geceyi düşündüm bu Aras denen cocukla bir problemimiz var demektir.
Kapı kulbunun vurulmasiyla kapıya doğru ilerledim. Açtığımda karşımda tabiki Burak i gördüm. Içeriye , suratı beş karış olmus bir biçimde girince kahkaha atmadan duramadım.
"Burak n''aber? , nasıldı kumsalla , ne yaptınız?"
"Ulan ateş , Ulan ateş, yaktım lan seni , gel Lan buraya ! "
"Burak bir anda üstüme doğru gelmeye baslayinca yavaşça geriye doğru adım atmaya başladım. Sonra yürümekten vazgeçen burak bir anda üstüme doğru koşunca arkamı dönüp koşmaya başladım. Üst katta çıkıp odama girdim ve kapıyı kilitledim. Kapının önüne gelmiş burak Borozan gibi sesiyle ötüyordu.
"Ateş, Cik LAN , çik oradan , öldüreceğim oğlum seni , bittin sen!"
Kısık bir sesle içimden dediklerini tekrarladım.
"Oldurecegim oğlum soni , botton sen "
En sonunda pes ettiğini düşündüğüm burak in sessizliğiyle odanın kapi kilidini yavaşça açtım tam kapıdan çıktım ki. Kafamda hissettiğim acıyla bir anda inleyerek gözlerim kaydı. Sonrasi karanlıktı tabii ...
Gözlerimi açtığımda karanlik bir depodaydim. Neredeyim bilmiyordum ama ellerimin ve ayaklarımın bağlı olduğunu hissedebildim. gözlerimi kırpıştırarak etrafı daha net gormeye başladım. Etrafın netlesmesiyle karsi tarafta duran Burak i gördüm. Onunda elleri bağlanmış henüz ayilmamisti. Ona seslenmeye başladım..
"Burak , kalk lan , burak kalk oğlum "
"Aaağğğğhhh , A-a-ateş , neredeyiz biz lan , noluyor lan?"
"Bilmiyorum kardeşim ama buradan bir an önce çıkmamız lazım gibime geliyor."
"Biz nasıl geldik buraya ateş"
"Bilmiyorum ki "
Kapının "TAK" diye açılan sesiyle burak la ikimize irkildik ve sicradik. Parlak ışığın yüzüne vurması nedeniyle suratını göremediğimiz yaşlı ve bastonlu adam üstümüze doğru gelmeye basladi. İşıgin arkada kalmasıyla yuzu belli olan adamın kim olduğunu görünce gür bir çığlık attım.
"S-s-s-seğğğğnnn tahmin etmeliydim bu işin ucunda senin olduğunu , Ne istiyorsun lan benden NE ISTIYORSUN! "
"Aggghh ama Atescim hiç yakıştıramadım sana, misafirimizde var hem, neden bagırıyorsun onun yanında ayıp oluyor ama "
"Onun bu is ile hiçbir alakası yok, senin derdin benle , bırak kardeşimi !, "
"Cık cık cık Ateş hiç yakıştıramadım sana alt tarafi bir oyun oynayacagiz seninle .... Ha birde KARDESINLE!"
"Ulan it Herif, ne yapacaksan bana yap Lan , Uzak dur ondan UZAK"
Sinirden deliye dönmüştüm . Ne yapacağımı bilmiyordum . Kapıdan içeriye girerken arkadaki adamlardan birisi Burak ın ağzıni sıkıca siyah bir şeyle baglamıştı ve konuşmasına engel oluyordu. Adam elindeki bastonu yere vurarak Burak in yanına doğru ilerledi. Ona o kadar ofkelenmistim ki. Deliye dönecektim az kalsın.
"Merhaaabaaaa , Burak di değilmi adin, ismin güzelmiş , şimdi seninle bir güzel oyun oynayacağız hazır misin?"
"DUR !, DUR ! LAN DUR , ALLAH AŞKİNA YAPMA, ONA ZARAR VERME ! , GEL LAN , GEL BANA NE YAPACAKSAN YAP , ISTER OLDUR , ISTER DÖVDÜR , BEN HERŞEYE RAZİYİM AMA SEVDIKLERIME DOKUNMA YAKARİM LAN SENI , SENI YAKARİM ANLADIN MI BENI! , GEL LAN ,BANA GEL"
"yaşlı adam arkası dönmüş bana doğru ilerliyordu. Aci çekiyordum. sevdigim , değer verdiğim insanlara aci cektirmekten nefret ediyorum. Söylediklerim yaramış olacak ki yasli adam dibimde bitti. Ona son kez baktım.Ardından derin bir nefes alacaktım. Aldım .yavaşça geri verdim .suan sakinim ,Iyiyim, benim ölmem herkez için iyi olacaktı. Ben sanırım yaşamayı hakketmiyorum. Ben yaşadıkça herkez benim yüzümden aci cekiyor , en iyisi olmem , buna hazırdım .Bu adam pesimi bırakmamış ve beni buraya kadar takip etmis , ben daha ne diyeyim ki , hoşçakal SEVDIĞIM , hoşçakal KARDEŞIM . GELIYORUM ANNEM BAK !, BEN YANİNA GELIYORUM .ARTİK BERABER MUTLU YAŞAYACAĞİZ. ESKI GÜNLERDE OLDUĞU GIBI...
" Gizli Sahis: Way canına doğrusu , Okulu kasıp kavuran Ateş Kaya ağlıyordu." Şok şok şok " pekala senden başlayalım o zaman , he bu arada merak etme seni hemen öldürmeyeceğim . Önce yasatacagim. Sen zaten ölmek için dua edeceksin.!!!"
Adam bir anda kafasını arkadaki adamlarına çevirdi. Goz kırptı onlara, onlar bir anda Burak i ellerinden tutarak sabit kalmasinı sağladılar.
"Heeey dur!, Ona zarar vermeyeceksin anlaştık seninle"
"Amma korkaksin Ateşcim yaaa , aslında iyilik yapıyorum sen anlamıyorsun beni."
"Merak etme Burak a dikunmayacagim. Sadece sana yapacaklarını görmemesi adına biraz uyuması iyi olur diye düşündüm. Amman harap olur sonra cocuk öyle değil mi?"
Adam tekrar başını cevirerek arkadaki adama kas goz işaretleri yapti. Siyah giyimli adamlardan biri ceketinin cebinden bir şırınga cikardi. Eline siringayi almasıyla Burak in koluna sapladi . O an aglamaktan helak olmus bir biçimde burak a son sozlerimi ilettim.
"Bu-bu-burak , ben cok üzgünüm hersey benim yüzümden oldu , merak etme sana birşey yapmayacaklar ama olurda ölürsem -"
Lafını duymasiyla burak ağzındaki şeyle birşeyler söylemeye çalıştı.
"Iiiiiimmm , hayır , hih , hih, hayır , izin vermiyoruggggmm !!!!"
" Olurda ölürsem burak ,Gece sana emanet , benim hayattaki tek dayanağım. Onu koru olurmu?"
Burak in hickiriklariyla karışık iniltileri bir anda sessizliğe verdi yerini , sonra suspus oldu heryer.
Yasli Adam bana dönerek arkadaki adamlara "Sopaları getirin!" Demişti. Derince bir nefes aldım ve tekrar geri verdim .buradan sonrasi ne olur artık bilmiyorum*Elveda koca dünya
*Iyi kotu anlaştım seninle, *Engeller koydun önüme,
*Bak çıkamıyorum şimdide
*Sonumun böyle olmasını bilemezdim
*Ölüm korkusu varmış bendede
*Annem , Yanına geliyorum TUT BENI
*Istesemde olemedigim tek yere geliyorum .
*Senin koynuna annemVe başlamıştı bu aci ,yerde kıvrılmış bir vaziyette , dovuyorlardı beni , ama hiç acimiyordu bile, ben gerçek acının ne olduğunu biliyorum "iki sopa bana sökmez ki "
Dudagim patlamış, burnum kırılmış ,göğsümde darp izleri ,yaşlı adamın elindeki bıçağın sesi, arkamdaki gülme sesleri hepsini duyuyordum, Hissediyordum.
*Ve evet , zorlanmıştı bedenim
*Aciyordu her yerim,
*Gözlerim düşerken kalbim kalk diyordu.Ve bayilmistim.
/GECE/
"KUMSAAAAAAAAAAL , Alo ya hadi kızım ya okula geç kalacagiz defterim sende kalmış yanına aldın dimi "
"Ahh evet aldım aldım. Çıkıyorum şimdi "
~ Bildirim sesi ~
"Kumsal , dur bi dakka telefon açıkta, bildirim gelmiş , "
"Bildirimmi??, kim atmış ki bu saatte ?"
"Bilinmeyen numara"
"Acsana bi"
"Tamam aciyorum kumsal."
"Gece, Neymiş ?"
"Agagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagagaga"
BÖLÜM SONU
Evvettt çok olaylı bir bolumun daha sonuna geldik yeni bolumu 2-3 Gun içerisinde atmaya çalışacağım.
Lütfen votelamayi unutmayin.
Aynı zamanda yorum da yapın ...Görüşürüz ponciklerriiiiiiimmm ..
Hoşçakalın, Okur kalın... :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Soğuk Ateş'im -
RomanceYeni bir senede 11.sinif öğrencisi olmakla birlikte , eğlenceli ve bir o kadar da sıkıcı bir hayatım vardi. Taki o gün , o soğuk kapılar ardından cikagelen çocuğu görmemle , başımdan aşağıya kaynar sular döküldüğünü hissettim. Belki bu benim ilk aşk...