/KUMSAL/
Ateşin telefonu üzerine, evden alelacele çıktım. Bu aradada telefondan ateş 'e hangi hastahaneye gelmem gerektiğini sordum. Çok endiseliydim ne yapacağımı bilmiyorum. Elimin ayağıma dollandığını hissettim. Hastane önüne geldiğimde iceri koşarak girdim .danismanliktaki bayan'a Gece'nin hangi katta ve hangi odada olduğunu sordum . Doktorun söylemleri üzerine o katta dogru ilerledim ve Ateş'i koridorda buldum. Onun yanına ilerledim.
"Gece, nerede suan? , nasıl?, iyimi?, görebilirmiyiz?"
"Kumsal sakin ol , birşeyi yokmuş .Pansumana almışlar"
"Ne sarsintisi , ne oldu geceye ateş"
Ateş olayı anlatır
"Adi ,şerefsiz, pislik , sen kim olduğunu gördünmu?"
"Hayır, maalesef göremedim. Üzgünüm kumsal ben geceyi bu halle getirmek istemezdim."
"Üzülme ateş , senin bir suçun yok , gece iyi olacak buna inanıyorum."
Birkaç dakikadan sonra geceyi dinlenmek için bir odaya aldılar. Görmemizede izin verdiler.
Doktor sadece teker teker girmemizi söyledi ve fazla yormamamizi istedi.ilk ateş girmek istedi bende ona izin verdim.
/ATEŞ/
içeriye girdiğimde , gece uyuyordu. Hafifçe basini oksadim ve yanina oturdum.
"Merhaba gece, ben geldim., senin basini her türlü belaya sokan adam geldi. Beni bir daha görmek ismesende anlarım seni, Ben senden uzak dururum istersen .Gerek yaşadıkların, gerekse gördüklerin çok kötüydu zaten, pekte iyi bir tanisikligimiz olmadı. Herşey için çok üzgünüm. Sanırım ben senin gibi birini hakkketmiyorum. Cevremde ne kadar dostum, değer verdiğim insan olsada hepsini kaybediyorum.hoşçakal sevdiğim kadın , hoşçakal !!
"Ahh-ağğğhh , Ateş "
Arkamı dönüp Gece ye baktım. Gerçekten boyle birsey soyleyebilirmi diye düşündüm ve aldırış etmeden arkamı tekrar dönüp kapıya dogru ilerledim. o anda yine bana seslendi.
"Ateş lut-lütfen g-g-gitme !! , sana ihtiyacım var."
"Uyandinmi sen bakalım, küçük cadı"
Yanına yaklaşıp önceden oturduğum koltuğa tekrar oturdum. Elimi onun ellerinin üzerine koydum ve sıkıca kavradım bu anın hic bitmemesini istedim kendi icimde ,
"Ateş ben-im b-b-başım ağğriyor!"
Üzgünüm gece, sana daha fazla zarar vermek istemiyorum onun için yanında olamayacagim.
"S-s-şey ben hemşireyi cagirayim. Bir baksın sana"
"P-peki ama once benim sana söylemem gereken birşey var"
"A-ama"
Daha bitiremeden lafimi, sözümü kesip araya girdi ve sözcüklerini sıkıştırdı.
"Ateş lütfen benim sana cok ihtiyacım var .sadece birkaç dakika"
"Peki" , deyip yanına gittim.söyleyeceklerini heyecanla bekliyordum.
"B-b-ben s-seni "
"B-b-ben s-seni"
"Ben seni seviyorum Ateş"Bu söz gözlerimi faltaşı gibi acmama neden olmustu. Ağzım bir karış açılmış yere düşecek durumdaydı. O anın dalginligıyla
"N-ne , Gece sen iyimisin? , ben hemşireyi cagirayim. "
"Ateş ben ciddiyim. Ben senden hoşlanıyorum. Aşığım sana ben!"
"B-b-beğğnn aslında "
Yine sözümü kesmişti
" ateş sen beni sevmesende anlarim .Ama ben daha fazla icimde tutamadım."
Bu duyduklarım bende şok etkisi yaratmıştı.Ama ben bu fırsatı elimin tersiyle itecegim galiba bildiğim tek birşey var oda BENDE SENI SEVIYORUM, Gece
"G-g-gece b-bende seni seviyorum.gece ben seninle tanıştığım ilk günden beri sana aşığım . Ama bilmeni isterim ben seninle yapamam, olamayız biz , ben gerçekten üzgünüm..."
Gece yerinden doğrularak yatakta oturur pozisyona geldi.ve devam etti.
"Ben anlamıyorum .Biz neden olamayız, sende beni seviyormussun neden ateş ,neden?"
"Olmaz ışte gece , olmaz! Ama biz iyi dost olalım .en azından bir süre , kafamı toparlayana kadar zaman ver biraz bana olurmu?"
"P-p-peki anladım."
Bu konuştuklarımiz benim acıyla inlememe neden oldu.
"Ateş, ben herşey için çok teşekkür ederim."
"Teşekkür etmene gerek yok ben birşey yapmadimki?"
Tabii! seni her türlü belaya sokmak disinda , evet, onun disinda seni sevmekten başka hatada yapmadim ben, senin başına kotu birşey gelsin istemem, onun için uzak durmalıyız birbirimizden
"Doktor yarın taburcu olabileceğini söyledi. Ac misin ? , sana birşeyler getirebilirim."
"Olur , açım evet"
Tamam o zaman , ben hemen gelirim . Bu arada seninle konuşmak isteyen biri var
" Biri mi , kim ki"
"Tabikiside benim!!, benim sapsık arkadaşım"
"K-k-kumsal sen neredeydin ne zaman geldin?"
"Bebitom tam olarak 2 hours 30 minute kadardır ateş bey'in çıkmasını bekliyorum ki gireyim
Ne konuştunuz bakem "/GECE/
Klasik kumsal ışte her zamanki hiparaktifligini konuşturuyor
O kadar uzun süre , oldumu ya , ee sende gelseydin ya ?
1. Doktor hastayı yormamak adına teker teker girmemizi söyledi
2.de Ateş seninle özel olarak konuşmak iistiyormuş
"Ne konuştunuz bakem Ateşle"
"Biz , hh-hic birşey konuşmadık"
"Hic birşey konusmadiniz"
"Evet"
"A benim canım arkadaşım 2 buçuk saattir ne yaptınız siz onu soruyorum bon bon birbirinize mi baktınız ?"
"Hayır,"
"Ya kızım , sorularıma kısa cevap verme ya uyuz oluyorum."
"Heheheheh"
"Ha ha çok komik , hic gulecegim yoktu "
"Amman kumsal , başım çatlıyor zaten bir rahat birak beni"
"Aman iyi be tamam"
...BÖLÜM SONU , HERKESE OKUDUĞU IÇIN TEŞEKKÜR EDIYORUM BEĞENIRSINIZ VOTE VERMEYI VE YORUM YAPMAYİ UNUTMAYİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Soğuk Ateş'im -
RomanceYeni bir senede 11.sinif öğrencisi olmakla birlikte , eğlenceli ve bir o kadar da sıkıcı bir hayatım vardi. Taki o gün , o soğuk kapılar ardından cikagelen çocuğu görmemle , başımdan aşağıya kaynar sular döküldüğünü hissettim. Belki bu benim ilk aşk...