8.Bölüm

12 1 0
                                    

Burak'in ayak üstü soruşturmasının ardından yatmak için ışığı kapadim ardindanda battaniyemin altına girdim Ve uyumaya çalıştim.

Yeni bir güne uyanmaya başlamıştım ki , yani başımda duran komodinin ustündeki telefonumu aldım , alarmın sesiyle erkenden yataktan kalktım. Dişlerimi fircalayip , ellerimi yikadim. Yemek yemek için aşağıya indim. Burakla birşeyler yedikten sonra okula gittim. Ben 12.sinif öğrencisi olmama karşın bu okulda 11.siniflarla siniflarimiz karsi karşıya ve tabiki gecenin sınıfıda karsi subede

Ilk derse Gecenin gelmediğini gördüğümde , açıkçası endiselenmistim. Oğlen saatini beklemeye karar verdim ama oglen arası teneffusundede yoktu. sınıfına girip kumsala nerede olabileceğini sordum.

"Kumsal Geceyi gordunmu "

"Ah hayır , bugün sabahtan beri yok , bende çok korkmaya başladım."

"Kumsal ben geceyi bulmaya gidiyorum. "

"B-B-BEKLE! Bende geliyorum."

"Olmaz sen kal "

"Geliyorum dedim"

Çantalarımızı toplayıp geceyi aramaya ciktik. ilk olarak evine gitmeye karar verdik .Ben evini tam olarak bilmediğim için kumsal'a sordum.

"Kumsal ilk olarak evlerine bakalım . Ama ben evini bilmiyorum sen biliyorsundur"

" Tamam ben götürürüm seni"

Evin önüne vardığımızda kapıyı tiklattık . Kapıyı annesi düşündüğüm kisi açtı. Kumsal hemen lafa girişti.

"Merhaba, Asel Teyze "

" Merhaba kumsalcim , hayırdır hangi rüzgar attı sizi buraya "

"Gece buradami ?"

"Evet burda kumsalcim"

Ateş: "B-b-burda mi?"

Asel Teyze:" Evet oğlum , burada

Kumsal:"Eeee okula neden gelmedi? biz onu merak etmiştik onun için geldik.

Asel Teyze: " Sey çocuklar artık Gece okula gelmeyecek "

Ateş: "G-g-gelmeyecek mi ? , neden bir sorun mu oldu Asel Teyzecigim ."

Asel Teyza:"Bir sorun yok ben Gece yi bundan sonra okula gondermeyecegim.

Kumsal:" sey biz Geceyi gorebilirmiyiz?"

Asel Teyze :" tabi çocuklar yukarıda gece"

Yukarıya koşarak Kumsalla Gecenin kapısının önüne geldik. Kapıyı iki kere tiklattiktan sonra , acik olduğunu fark ederek içeriye doğru yavaş adımlarla yürüdük.Gece yatağına bozulmuş hickiriklarla agliyordu. Olayları anlamak adına adına ilk konuşmayı ben yaptım.

"G-gece sen iyi misin?"

"A-a-ates , Kumsal sizin burada ne işiniz var. Okulda olmanız gerekmiyormu?"

Kumsal söze girişti

"Okulda seni bulamayınca meraklanip seni aramaya ciktik aklımıza ilk evin geldi. Ve suanda buradayız .Neyse onu bunu boşverin sen neden agliyorsun? , Annen artık okula gelmeyeceğini söyledi. bu ne demek oluyor."

"Çok kötüyüm kumsal , Ateş lütfen bana bir fikir verin. Annem bana inanmıyor"

Olaya mudehale etme isteği duyarak lafa girdim

"Hey!,bak ne dicem , annenden izin alıp dışarıya çıkalım . Temiz hava iyi gelirmiş . Orada anlatırsınız olurmu?"

"B-b-bencede Ateş haklı , bu senin içinde çok iyi olur.Ben asel teyzeden izin alayım."

Kumsal aşağı indi. Odada ben ve gece yanlız kaldık. Ona daha çok yaklaşarak yatağına oturdum. Kafamı hafifçe ona çevirdim. O da bana şaşkın gozlerle bakıyordu.yataktan aldığım destek ile gece ye biraz daha yaklaştım. Aramızda çok az nefes mesafesi kaldı. Bir anda endişeyle titreyerek

"A-a-ates napiyorsun?"

"Korkma!, bu sadece uzulmemen için "

/GECE/

Atesin bir anda üstüme gelmesi doğrultusunda aniden;

"A-a-ateş napiyorsun?"

"Korkma canım, bu sadece üzülmemen için"

Söylediklerini anlamak çok zor geliyordu.anlamama fırsat bile vermeden bir anda dudaklarima konuverdi. Gözlerim yerinden çıkacakmış gibi açıldığında dudaklarını dudaklarimin üzerinden çekti.Ve bir anda oturdugu yataktan kalkarak odadan çıktı.

" Az önce , ne oldu ya?"
"Hiiii , A-a-a-a Ateş beni öptü. A-t-e-s be-ni op-tu. Aaaaaggggghhhh allahım , ben çok , ben çok , iyi ve mutlu hissediyorum. Inanamıyorum. Bu olanlar gercekmi? Aaaayyyhhhh"

Kumsal kapıdan içeri koşarak girdi.

"Gece , ne oldu ne o bagirismalar , ne oldu ,Ateş nerede?"

"Kumsaaaaaaaaaal !!! :) , A-A-Ateş beni ÖPTÜ. Ates beni ÖPTÜ kumsal , inanabiliyormusun? , ben çok güzel hissediyorum.offff ,Bana bir terleme geldi ya .?"

"Ne diyusun? , OMG inanmıyorum kızım ya , ay dur yoksa, ... yoksa ,.... yoksa bir enistemmi oluyor"

"Ya dur kumsal, aslında bu ne demek oluyor tam olarak bilmiyorum."

"Ne-ne demek oluyor kızım .basbaya benim ENIŞTEM . Seninde SEVGILIN oluyor."

"Öyle mi oluyor kız , ayy walla öyle oluyor , Ateş benim 'sevgilim' oluyor.ooohh , ohhhh yandan yandan "

Kumsala deliler gibi şarkı soyledik ardından odadaki radyonun sesini açarak müziğin sesini açtım ve kumsalla dans etmeye başladık.

-Ben fero
-Ceza
-Ezel
-Norm ender

Gibi rapcilerin şarkılarından sonra ,( biz nasil o noktaya geldik. Hiç bir fikrim yokk )
rapların ardından roman havaları, oyun havaları vb danslar ettik bugün gine kumsalla delirmistik. Akşam saat 4:30 , 5:00 civarında kumsalın annesi ,annemi aradi. Annem kumsalı bizde olduğunu söyledi. Annemin elinden telefonu bir hışımla alarak

"Sevgi Abla , kumsal bugün bizde kalsa olurmu hem yarın cumartesi , biraz kafa dağıtmış oluruz.lütfen lütfen"

"Peki canım kalabilir . Hadi görüşürüz size iyi geceler"

" iyi geceler sevgi abla"

Telefon kapandıktan sonra birde bu an için dans etmeye başladık. Saat oldu .12:00 , 01:00 biz hala odada şarkı söylüyoruz. Annem en son dayanamayarak

" Cocuklar saat çok gec oldu .komşulara rahatsızlık vermeyelim.olurmu."

BÖLÜM SOOONUUUU

(ÇOK BOMBA BIR YERDE BITTI DIYENLER IÇIN , YENI BÖLÜMÜ EN YAKİN SÜREDE YAYINLAYACAGIMDAN EMIN OLABILIRSINIZ)

BÖLÜMLERIN DEVAMİ IÇIN VOTE ATİP YORUM YAPMAYİ UNUTMAYİN...

- Soğuk Ateş'im -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin