5.Bölüm

26 2 0
                                    

"Gece , bak ben üzgünüm , sana böyle cikismamaliydim."

"A-aaa seyy sorun değil benim herhangi yapabileceğim birşey varmı?"

"Yanimda oldugun için teşekkür ederim Gece."

"Önemli değil herzaman,"

"Gece!, yarın okuldan sonra biraz takilsak olurmu?"

"Ta-tabikide olur , yarın görüşürüz"

"Pekala görüşürüz"

"Görüşürüz gece"

Aradan 30 ile 40 dk civarında bir süre gecti. Ben eve geldim. Iceri girerken evde kimsenin olmadığıni dusunerek anahtarla kapıyı açtım ve iceri girdim.içeriye girdiğimde üst kattan gelen sesler doğrultusunda o tarafa dogru yöneldim.sesler yatak odasından geliyordu.Kapı hafif aralıklı, içeriye dogru bir göz attım ve annemle babamı gramofon dan gelen müzik eşliğinde dans ettiklerini gördüm. Bu gerçekten çok komikti .onları izlemek bana çok eğlenceli ve komik gelmişti.

"BAM!, yakaladim sizi, ne yapıyordunuz siZ böyle bakiiim?"

"Ne-ne yapmasından bahsediyorsun kızım? Ahh seyy biz babanla müzik dinliyorduk. Ne var bunda?"

"Peki peki ben anladım anlayacağımi "

"Kızım hadi sen gir biraz odana , ders calis , ben sana yemek hazırlar getiririm."

"Iyi pekii anne"

Ertesi sabah okul için hazirlanmistim tam disari babamın yanına gidecekken , havanın o hoş rüzgarı arabaya binmemi engelledi.okula vardığımda ateş'in benimle takılmak istedigi aklıma geldi.

Sınıfa girdiğimde , kumsalın yanına oturdum.

"Naber kumsal?"

"Iyi Gece ,senden naber?"

"Bende iyi ışte "

"Seyy dicem gece bugün okul çıkışı birşeyler yapsakya,"

"Ahh aslında olabilirdi ama benim bugün biraz isim var sonra gitsek olurmu?"

Çok üzgünüm kumsal, sana yalan söyledim ama sana ateşle buluşmaya gideceğimi söyleseydim her ttürlü yanlış anlardın onun için sana daha sonra soyleyecegim bunu ama üzgünüm suan değil

"Geceeeee , nerelere daldın yine sen bakiim?"

"Ayyh , şey ben dalmışım pardon ya ! Ne diyorduk?"

"Bulusma diyorduk hanım arkadaşım ,bulusma"

"Sen iyimisin bugün?, çok tuhaf davraniyorsun"

"Iyiyim iyiyim"

"Ee söyle bakim, neden gelmiyorsun?"

"Ya isim var ışte kumsal , ben seni sonra takilirimb.olur mu , hadi ders baslayacak simdi "

Diyerekten kumsalı yanimdan uzaklaştım. Ardından ateşi arayarak ona nerede bulusacagimizi sordum.

"Ateş merhaba , nasılsın seni bugün okulda görmedim neredeydin ,iyimisin , bugün bulusacagimizi soylemistin neredesin yanına geleyimmi?"

"Owww sakin ol küçük cadı her bir soruna nasıl cevap bulayim , az sakin ol "

"Bana küçük cadı demeyi ne zaman keseceksin, yoksa sen kesmeden ben senin boğazını kesebilirim yani"

"Amanda çok korktum , sicradim yerimden,yatağımin altına girdim inanirmisin?"

"Gec sen dalgani"

- Soğuk Ateş'im -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin