Kumsalla olan kısa ve gerilimli konuşmamızın ardından ceketlerimizi portmantodan alıp ayakkabılarimizi giyip evden ciktik.Yolda ilerlerken kumsalla bu olayı nasıl cozecegimizi düşündük.Açıkçası ikimizde başarılı olamadık.Kafenin önüne geldiğimizde bir anlık kumsalla olduğumuz yerde durduk ve hareketsiz bir şekilde öylece dikildik. Ardından yavaşça bir nefes alıp verdim. Sonrada kumsalın kolundan tutup içeriye doğru sürükledim. Hemen caprazimizda oturan Ateşi ve yanındaki taniyamadığım çocuğa bir selam verdim.
"Gece:Selamlar"
"Kumsal:Merhabalar"
"Ateş:Hoşgeldiniz kizlar , otursaniza!"
Peki diyerekten kumsalla birbirimize baktık. Ve sandalyelere oturduk.
"Ateş:Evet , Anlat bakalım Gece Hanım , o gece niye agliyordun ve bunun okula gelmemenle ne alakası var , 20dkn var bu soruları cevaplamak için , hemen başlıyorsun"
"Gece:I-i-i seyy birşey olmadı. "
"Kumsal:neyse Ateş sen bizi tanıştırmadin bu kim?"
"Ateş:A-a-a affedersiniz unuttum. Bu benim en yakın arkadaşım burak kendisiyle çok samimiyiz. iyi dostluğumuz vardır.Geçen sefer olanları onada anlatmıştım sorun olmaz değilmi, zaten merak etme agzi sıkıdır kolay kolay söylemez herşeyi "
"Kumsal:Memnun Oldum!
"Gece: Memnun Oldum!"Burak:B-b-bende memnun oldum."
"Gece:iyimisin?, neden kekeliyorsun?"
"A-aa ta-tabi-tabiki iyiyim öyle yanlışlıkla oldu bi anda yoksa birşey yok yani merak etmeyin"
Ulan burak sende az değilsin. anlamadım sanıyorsun sapsal , Kumsala nasıl baktığını gördüm . Hiç te kusura bakma valla pek te belli ettin gerçi banada külyutmaz Gece derler de senin haberin yok tabi , amman neyse ne , alllaaahh eniştem geliyoğğğ ,
Tabi ben bunları söylerken ağzımda olusan siritma şeklindeki küçük tebessüm Ateşin dikkatini çekmişti.
"Ateş:Hayirdir?, Gece Hanım ne olduda bir anda guldunuz böyle"
"Gece:Ne ne alakası var bi kere , hiçte gulmedim , sen yanlış anladın bi kere"
"Ateş:peki peki ben sustum."
"Ateş: sorumuza dönelim""Gece:Ne sorusu , ben soru falan duymadım diyyyymiii Kumsal "
"Kumsal:Ahh tabi tabi bende duymadım ne sorusu?"
"Ateş:Dun gece neden ağladığının sorusu"
"Gece:Aaaa dun gece ben ağlamışmıyim niye ki?"
Aferin gece, çok iyi gidiyorsun biraz daha sıkmam lazım disimi
"Ateş:Gece sen bi iki dakka gelsene benle,"
Inkar etmedim tatsİzlık çıkmasını hiç istemiyordum.
"Gece:p-peki"
"Ateş:Gece neden sorularımdan kaçmaya çalışıyorsun?"
"Gece:kaçmaya çalışmıyorum ."
"Ateş:Lütfen bana anlat , gerçekten çok merak ediyorum."
"Olmaz, gerçekten üzgünüm."
Bir anda cikismaya basladi. ne olduğunu anlayamadan bana bağırdı bu sözler kalbimi incitmiş yüreğimi titremisti ve gözlerim birden bağımsız bir şekilde gozyaslarimin akmasına izin verdi.
"Ateş: ANLAT ARTİK ŞUNU GECE , ANLAT"
"Gece:A-a-ama ben sadece"
"Ateş:SUS GECE, ve anlatmaya basla"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- Soğuk Ateş'im -
RomanceYeni bir senede 11.sinif öğrencisi olmakla birlikte , eğlenceli ve bir o kadar da sıkıcı bir hayatım vardi. Taki o gün , o soğuk kapılar ardından cikagelen çocuğu görmemle , başımdan aşağıya kaynar sular döküldüğünü hissettim. Belki bu benim ilk aşk...