2.Bölüm

42 4 0
                                    

10.01.2019

Yine bir okul telaşı içinde güne başladım . Okula gitmekten nefret etmeme rağmen zorunlu bir sınav haftam olduğundan dolayı , okula gitmiştim .okulda benimle dalga geçen çoğu erkek var.Genelde erkeklerle takılmayı pek sevmem .onları kendime yakın hissedemem, yapamam 12. Sinif öğrencisi Mete her durumda beni uyuz etmeyi başarabilen tek erkekti .

"Selam Gece hanim , bu gun çok çirkin görünüyorsunuz bu görünüşünüzun nedenini sorabilirmiyim?"

"Hayir soramazsin , ayrıca çirkin olduğumu düşünüyorsan, benimle neden konuşuyorsun? aptal!"

"Hadi ama Gece biraz fazla abartmiyormusun?"

"Ne abartmakmı , yok artık benimle uğraşmaktan vazgec, sana uyuz oluyorum .anla artık"

Dememle birlikte , bir hışımla arkamı dönerek Metenin yanından uzaklaştım. Okul dolabimin önüne vardigımda , kolunu dolabıma yaslanmis, bana havalı bir edayla bakmaya çalışan Efe'yi gördüm. Efe aslında iyi çocuktur. Egosuyla ovunmeyi pek seven, yakışıklı ve bir o kadar da zeki biri dir.ondan korktuğum doğrudur .evet .onun için yanından, elimdeki kitapları dolabima koymadan sınıfa gittim. Sınıfta , sempatikligini ve yardımseverliğini hic kimseden esirgemeyen kumsal vardi .o benim en iyi best friend'im dir.

"Aaa Gece hoşgeldin . Neden gec geldin bugün okula?"

"Kusura bakma Kumsal , evden ancak çıkabildim."

"Neyse sorun değil, hadi ! ders başlıcak yerine otursan iyi edersin."

Okul çıkışı, kumsal ile birlikte okul koridorlarının şipsevdi ler tarafından isgal edildigini gördük. O an kendimi tutamayarak,

"Bu insanlar ne yapıyorlar kendi dünyalarında anlamıyorum kumsal ."

O an omzumda hissettiğim acıyla kumsal'in delilercesine beni durtuklemeye çalıştığını fark ettim.Ve bir anda lafa karıştim.

"Yavaş kızım ÇökerTin omzumu, sakin ol bi Aa"

Okul kapısından tam çıkarken , cikis kapısının çarpmasıyla yüzümü o yöne dogru çevirdim. ve gördüklerim karşısında öylece kalakaldım. Kumsal yanımda

"Ayy Gece , bu gorduklerim gercekmi acaba?"

"Walla ne sen sor ? nede ben sorayim?"

BÖLÜM SONU

BÖLÜMLERI SEVDIYSENIZ OY VERMEYI VE YORUM YAZMAYİ UNUTMAYİNİZ ...

SÜREKLI OY ATIŞİNİZ VE SORULARİNİZ BENIM IÇIN ÖNEMLI... :)

- Soğuk Ateş'im -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin